اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه نظرآباد:

فتنه 88 با درایت رهبری و بصیرت ملت خنثی شد

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: فتنه 88 با درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

فتنه 88 با درایت رهبری و بصیرت ملت خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف و متعددی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران طراحی و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: به فضل الهی این توطئه‌ها هیچگاه مانعی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب نبوده است.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به فتنه 88 گفت: در این دوران ما شاهد بودیم که برخی به بهانه نتیجه انتخابات دست به آشوب و جنجال زده و هدف اصلی آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 * ضرورت حفظ هوشیاری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب

وثوقی تاکید کرد: فتنه بزرگ 88 در نهایت با هوشیاری و درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب و بصیرت و آگاهی ملت ایران همچون ادوار گذشته خنثی شد.

وی با اشاره به حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی، اظهار داشت: در این روز مردم ما در دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب وارد میدان شده و پاسخی قاطع به براندازان و فتنه‌گران دادند.

امام جمعه نظرآباد افزود: فتنه 88 درس بزرگی برای ملت و مسئولان ما است و باید آگاه باشیم که دشمنان اسلام و انقلاب هر لحظه آماده طراحی توطئه و دسیسه جدید علیه ایران هستند.

وثوقی در پایان تاکید کرد: بنابراین باید هر لحظه آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان باشیم و بدانیم که غفلت در این زمینه خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول