اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

گناه فتنه‌گران نابخشودنی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: گناهی که فتنه‌گران انجام دادند نابخشودنی است و باید از ملت ایران عذرخواهی کنند.

گناه فتنه‌گران نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به 9 دی اشاره کرد و گفت:‌ مراسم 9 دی باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

نمایده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 9 دی یکی از ایام‌الله‌های بزرگ ایران اسلامی است، افزود: حماسه 9 دی بی‌نظیرترین حرکت مردمی در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری بوده است.

وی اظهار کرد: در 9 دی دشمن‌شناسی، بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ حماسه 9 دی به دنبال جریان فتنه 88 اتفاق افتاد که این فتنه یکی از بزرگترین فتنه و خطر برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

میرعمادی با اشاره به اینکه 9 دی ولایت‌مداری مردم به نمایش گذاشته شد، گفت: فتنه 88 یک ماجرای هدفمند توسط دشمنان خارجی طراحی و توسط دست‌نشانده‌های آنها در داخل اجرایی شد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: این فتنه مراحل گوناگونی داشت که مرحله نخست آن ادعای دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این فتنه اغتشاش‌آفرینی و ایجاد بلوا و آشوب در خیابان‌ها بوده است، تصریح کرد: مرحله سوم این فتنه توهین به مقدسات، به عکس امام و شکستن حرمت امام حسین و عاشورا بوده است.

میرعمادی یادآور شد: مرحله چهارم این فتنه مرحله حذف نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد:‌ فتنه 88 به دنبال این بود که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را حذف کند اما با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شد و ملت با بصیرت و عاشورایی ایران اسلامی حماسه‌ 9 دی را برای پایان دادن به این فتنه آفریدند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز جای تعجب است که بعضی‌ها از فتنه‌گران دفاع می‌کنند و خواستار آزادی آنها هستند که آیا اینها نمی‌دانند فتنه‌گران آبروی نظام را بردند و حرمت‌شکن‌های زیادی انجام دادند.

وی افزود: آنهایی که از فتنه‌گران دفاع می‌کنند باید بدانند که فتنه‌گران به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بودند.

میرعمادی از همه مردم لرستان خواست مراسم 9 دی را باشکوه برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران به ویژه مردم لرستان به خاطر برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی گفت:‌ امسال چه در ایران و چه در کربلای معلی شیعیان نشان دادند که همچنان عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) هستند.

وی گفت: شرکت 20 میلیون نفر در کربلای معلی و راهپیمایی هزار عاشق حسینی در سراسر ایران نشان داد که امسال شیعیان در اربعین حسینی با امام حسین بیعتی مجدد کردند و عاشق اهل بیت هستند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به 28 صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع) و آخر صفر به سالروز شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و این ایام را تسلیت گفت و اظهار داشت: مراسم عزاداری سالروز رحلت حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) باید باشکوه برگزار شود.

میرعمادی گفت: باید ضمن برگزاری عزاداری باشکوه پیامبر (ص) با سیره و منش پیامبر و اهل بیت آشنا شویم.

وی افزود: تردیدی نیست که رسول خدا به عنوان اسوه حسنه اخلاق و رفتار برای همگان بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اخلاق و رفتار پیامبر به گونه‌ای بود که هرکه با او برخورد می‌کرد عاشق پیامبر می‌شد و باید گفت رابطه پیامبر با مردم یک رابطه صمیمی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این رابطه با پیامبر و اهل بیت یک رابطه ولایی بوده و این رابطه ولایی عشق و محبت‌آفرین است.

میرعمادی گفت: رابطه ولایی سبب پیروزی و پیشرفت جامعه می‌شود و امروز به یاری خدا ملت ایران اسلامی به رهبری عشق می‌ورزند و رابطه آنها با رهبر معظم انقلاب یک رابطه ولایی است.

انتهای پیام/2304/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول