اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی:

بهره‌گیری از پتانسیل شوراها در پیشبرد امور عمرانی ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی بر ضرورت بهره‌گیری از پتانسیل ارزشمند شوراها در پیشبرد امور عمرانی مناطق مختلف این استان تأکید کرد.

بهره‌گیری از پتانسیل شوراها در پیشبرد امور عمرانی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی ساداتی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی استان مرکزی، اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرانه درآمدی شهرداری‌های استان و تامین نشدن نیازهای مالی و رکود پروژه‌های متعدد مدیریت شهری در جای جای استان استفاده از پتانسیل ارزشمند شوراها در پیشبرد امور عمرانی مناطق مختلف امری ضروری است.

وی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بیشتر با بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های روستایی و بهسازی روستاها و نظارت بیشتر شوراها و دهیاری‌ها بر این مقوله امر مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تشکیل جلسات مشترک شورای اسلامی استان با شهرداری‌ها و روسای شورای اسلامی شهرها به منظور حل مشکلات و بررسی پیشنهادات و تبیین نظرات شوراهای اسلامی استان می‌تواند به نتایج مثبتی در حل مشکلات منجر شود که باید به آن توجه کرد.

ساداتی با اشاره به عدم ساختمان مناسب برای شورای اسلامی استان مرکزی، خواستار ایجاد مکانی مناسب برای برگزاری جلسات شورا و همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها در انعکاس اخبار شورا شد.

در این نشست به پیشنهاد ساداتی رئیس شورای اسلامی استان مرکزی حجت‌الله احمدی به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی استان و کیومرث محمودی و محمدرضا علی‌محمد روسای شورای اسلامی اراک و محلات به عنوان مشاوران شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/87008/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول