اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

دولت هدفمندی یارانه‌ها را در لایحه بودجه ندیده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب بود که دولت در لایحه بودجه‌ای که ارائه کرد، هدفمندی یارانه‌ها را ندیده است و دولت در این باره توضیح داد که این مورد را جداگانه ارائه می‌دهد.

دولت هدفمندی یارانه‌ها را در لایحه بودجه ندیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان کرمان اظهار داشت: بر اساس آمار هشت ماهه عملکرد سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته وضعیت صادرات ما مطلوب نیست.

وی افزود: با وجود پیش‌بینی برای افزایش صادرات غیرنفتی شاهد روند منفی در این زمینه هستیم و متوسط میزان کاهش صادرات در ایران 12 درصد و در استان کرمان 35 درصد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کاهش ارزش صادرات در سال‌جاری مطلوب نیست و با کاهش 35 درصدی تولید پسته در کرمان شاهد کاهش میزان صادرات از این خطه هستیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: جای تعجب است که دولت در لایحه بودجه‌ای که ارائه کرد، هدفمندی یارانه‌ها را ندیده است و دولت در این باره توضیح داد که این مورد را جداگانه ارائه می‌دهد.

وی افزود: سرمایه در گردش صادرکنندگان ما را با مشکل مواجه کرده است و بانک‌ها توان پوشش وام‌های مورد نیاز بخش‌های اقتصادی را ندارد.

پورابراهیمی ابراز داشت: ممنوعیت و محدودیت صادراتی باید برطرف شود و مطالبات جوایز صادراتی که در سال گذشته 60 میلیارد تومان بود به 400 میلیارد تومان رسیده است.

وی اذعان داشت: چند نرخی بودن ارز نتیجه‌ای به غیر از فساد و رانت ندارد و باید جلوی آن را گرفت.

انتهای پیام/80019/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول