اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقعات با توجه به شرایط اقتصادی کشور باشند

قالیباف: مهمترین بحث روز شهرداری‌ها تمرکز بر لایحه بودجه است

شهردار تهران گفت: تمرکز بر بحث بودجه مهمترین بحثی است که شهرداری‌ها در حال حاضر باید به آن توجه داشته باشند.

قالیباف: مهمترین بحث روز شهرداری‌ها تمرکز بر لایحه بودجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدباقر قالیباف امشب در بخش پایانی نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس اظهار کرد: دامنه مسایل و مشکلات شهرداری‌ها بسیار وسیع است و در یک جلسه نمی‌توان به همه آنها پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر به جز تمرکز بر بودجه نباید بحث دیگری را دنبال کرد؛ در جلسه گذشته سه گام مشخص شد که نخستین مورد آنها بودجه بود.

شهردار تهران با بیان اینکه از نمایندگان مجلس و شهرداران کلانشهرها می‌خواهیم در حال حاضر تهدیدات بودجه‌ای را دور کنند، عنوان کرد: باید ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را شناخت و با شفاف‌سازی، بهانه‌هایی را که در زمینه عدم اجرای قانون وجود دارد، رفع کنیم.

وی ادامه داد: سه سال متوالی است که شهرداری‌ها در حوزه راهنمایی و رانندگی مشکلاتی دارند و هر بار هم بهانه‌های قانونی آورده می‌شود بنابراین شفاف‌سازی در این امور اهمیت ویژه‌ای دارد.

قالیباف با تاکید بر نظارت صحیح بر امور جاری عنوان داشت: باید بپذیریم شرایط اقتصادی کشور سخت است و توقعات باید به اندازه امکانات بالا بروند.

شهردار تهران با بیان اینکه باید بضاعت دولت را در شرایط کنونی درک کرد، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت حمل و نقل عمومی وظیفه دولت است؛ باید در بحث بودجه متمرکز شویم و مباحث مربوط به مترو و اتوبوس را مورد بحث قرار دهیم.

وی افزود: باید بر اساس قانون حمل و نقل عمومی درون و برون شهری که دولت مکلف به پیش‌بینی آن در لایحه بودجه است، عمل کرده و باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های ایجادشده استفاده کنیم زیرا در مورد گشایش الی.سی از کشور چین مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/78004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول