اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد

برگزاری 24 برنامه همزمان با هفته وقف در شهرستان همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری 24 برنامه با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در هفته وقف در شهرستان همدان خبر داد.

برگزاری 24 برنامه همزمان با هفته وقف در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان، حجت‌الاسلام حسن رضوی با بیان اینکه همزمان با هفته وقف 24 برنامه در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در شهرستان همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: ایستگاه «همه واقف باشیم» از آغاز هفته وقف به مدت یک هفته در بقاع متبرکه همدان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده حسین(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده فرزند علی(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده خضر(ع)، خاتیونه (س) و باغ بهشت همدان نیز ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» برگزار می‌شود، افزود: در هفته وقف از هیئت امنای نمونه بقاع متبرکه همدان، واقفان خیراندیش و خادمان و خیرین تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه برگزاری همایش «همه واقف باشیم» نیز در دستور کار است، اظهار داشت: همزمان با رحلت رسول الله(ص) در روز 28 صفر اطعام عزاداران نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه هفته وقف در امامزادگان شاخص همدان برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده حسین(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده فرزند علی(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده خضر(ع) و خاتونیه(س) شهرستان همدان انجام خواهد شد.

رضوی با بیان اینکه 2 هزار بروشور در راستای ارائه عملکرد اوقاف همدان در نماز جمعه همدان توزیع می‌شود، ابراز داشت: در راستای جذب کمک‌های مالی افراد خیر از موقوفات بازدید خواهند کرد.

وی حضور در صحن شورای اسلامی شهر همدان در راستای کمک به موقوفات را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در همدان عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان در دستور کار است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مراسم غبار روبی با حضور مسئولان شهرستان همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: نشست تخصصی وقف در حوزه علمیه همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای گسترش فرهنگ وقف لازم است یک انسجام فکری و حرکتی چندجانبه از سوی نهادهای مختلف و مردمی صورت بگیرد، عنوان کرد: باید وقف به عنوان یک آموزه دینی مطرح شود تا جامعه فردا، به اوج پویایی و تعالی خود دست یابد.

انتهای پیام/89029/ل/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول