اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان همدان خبر داد

آغاز به کار چهار انجمن ادبی در دهه فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از آغاز به کار چهار انجمن ادبی در دهه فجر خبر داد.

آغاز به کار چهار انجمن ادبی در دهه فجر

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از ایجاد چهار انجمن ادبی جدید در همدان خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر چهار انجمن ادبی جدید به تعداد انجمن‌های ادبی اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: انجمن‌های ادبی پروین اعتصامی، شاهنامه‌خوانی، مولاناخوانی و ترانه‌سرایان جوان همدان در دهه فجر مجوز فعالیت گرفته که با این وصف، تعداد انجمن‌ها به 14 مورد می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه همه انجمن‌های ادبی همدان فعال هستند، افزود: در ایام دهه فجر هر کدام به نحوی برنامه‌هایی را برای این ایام آماده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری نمایشگاه کاریکاتور که هنر دست هنرمندان این رشته بسیار جالب توجه بود، بنای افتتاح انجمن کاریکاتور نیز گذاشته شده که قرار است با دریافت مجوز این انجمن نیز کار خود را در ایام دهه فجر آغاز کند.

مرادی‌نور در پایان سخنانش اظهار کرد: با تأسیس انجمن‌های ادبی بسیاری از افراد صاحب اندیشه، قلم و فکر در این گروه‌ها حضور یافته و داشته‌های خود را در معرض عموم ارائه می‌کنند تا تبادل نظر مناسبی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول