اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان فریدن

پنجمین سوگواره ادبی عاشورایی «خورشید و نیزه‌ها» برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن از برگزاری پنجمین سوگواره ادبی عاشورایی «خورشید و نیزه‌ها» خبر داد.

پنجمین سوگواره ادبی عاشورایی «خورشید و نیزه‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حسن کیخایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان فریدن و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، توجه و پرداختن به فرهنگ ناب عاشورایی به ویژه نماز ظهر عاشورا و آشنایی و شناساندن این فرهنگ غنی و ریشه‌دار را راهکاری برای مقابله با آسیب و تهدیدات آن بیان کرد و اظهار کرد: سوگواره «خورشید و نیزه‌ها» در سال جاری با محوریت بانوی استقامت و قهرمان و پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری (س) و نماز ظهر عاشورا، پنجمین همایش خود را با حضور شاعران و ارادتمندان به ساحت سید و سالار شهیدان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این سوگواره با حضور شعرای شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، گلپایگان، خوانسار، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و شهرستان الیگودرز برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی یا ایمیل fereydan@ershadesfahan.ir  ارسال کنند یا با تلفن‌های 03724224260 یا 8282 تماس حاصل کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در سوگواره چهارشنبه 27 آذرماه و زمان برگزاری پنجشنبه پنجم دیماه ساعت 15 در محل مجتمع فرهنگی هنری کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر داران است.

وی از همکاری صمیمانه فرمانداری شهرستان فریدن، دانشگاه آزاد اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش و موسسه ادبی بامداد شهر داران تقدیر و تشکر کرد و گفت: به نفرات برتر سوگواره لوح یادبود و جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این سوگوار چهار بار در شهرستان فریدن با حضور شاعران استانی و کشوری برگزار شده و کتاب خورشید و نیزه‌ها به همت شاعر معاصر شهرستان فریدن محمدرضا سلیمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است. 

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول