اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

مردم در 9 دی وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سالروز 9 دی ماه گفت: مردم در 9 دی ماه سال 88 در برابر جریان فتنه، وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کردند.

مردم در 9 دی وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در دیدار مسئولان یگان حفاظت فرودگاه‌های استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد اظهار داشت: از زمانی که انقلاب کرده‌ایم، توطئه‌های مختلف بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و تاکنون هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مظلوم‌ترین ملت دنیا ما هستیم، گفت: چه مظلویتی بالاتر از این که یک ملت بخواهد به استقلال دست پیدا کند و دست اجانب و قدرت‌های شیطانی را از کشور و ثروت خود دور کند، اما هشت سال جنگ تحمیلی را بر آن تحمیل کنند.

جعفری بیان کرد: یک توفیقی که بعد از جنگ تحمیلی به دست آوردیم این بودٰ که مسئولان وقت کشور توانستند عراق را به عنوان متجاوزگر در سازمان ملل و شورای امنیت معرفی کنند، این در حالی بود، سازمان ملل در اختیار امریکا و لابی‌های صهیونیستی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: یقین داشته باشید، اگر به غیر از امام راحل کس دیگری رهبری ملت را بر عهده داشت و ایثارگری‌های این ملت فداکار نبود ما در جنگ تحمیلی شکست می‌خوردیم.

وی عنوان کرد: جان‌کری در زمان تصدی‌گری ریاست جمهوری آمریکا در یک سخنرانی گفته بود، ما آن قدر سلاح هسته‌ای در اختیار داریم که می‌توانیم هفت بار دنیا را زیرورو کنیم.

جعفری تصریح کرد: کشور مستکبر و زورگویی مانند آمریکا امروزه آمده به ما می‌گوید، شما حق داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را ندارید، این در حالی است خدا می‌داند خود آمریکا چه تعداد سلاح‌های هسته‌ای  دارد و آنها را به‌روز می‌کند.

وی ابراز داشت: از جمله نعمت‌هایی که در کشور ما وجود دارد، وجود ولی فقیه است و این نشان می‌دهد که ما بی‌سرپرست نیستیم و حرف اول و آخر را در کشور در همه زمینه‌ها ولی فقیه می‌زند.

امام جمعه کرمان بیان داشت: آمریکا در حالی ایران را تهدید می‌کند و می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است حتی نظامیان خود می‌دانند ایران افغانستان و عراق نیست و ارتش و سپاه با اقتدار در کشور حضور دارند و جواب دندان‌شکنی به متجاوز می دهند.

جعفری تصریح کرد: امام راحل در سال 63 به دلیل اینکه منافقان کوردل چند هواپیما را ربودند و به عراق و سرزمین‌های اشغالی بردند به سپاه دستور دادند که یگان حفاظت هواپیمایی را در کشور تشکیل دهند و این مشکل را برطرف کنند که سپاه این کار را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سالروز 9 دی ماه گفت: مردم در روز 9 دی ماه سال 88 در برابر جریان فتنه، وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کردند.  

وی با تسلیت به مناسبت سالروز زلزله دلخراش بم افزود: این روز را به همه مردم بم تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم هر چه زودتر این شهر به زمان قبل از زلزله باز گردد.

انتهای پیام/80018/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول