اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی بافق:

30 بانوی بسیجی در طرح‌های مشاغل خانگی بافق فعالیت می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافق از فعالیت 30 بانوی بسیجی در طرح‌های مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

30 بانوی بسیجی در طرح‌های مشاغل خانگی بافق فعالیت می‌کنند

محسن آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 30 نفر از بانوان بسیجی بافق در طرح‌های مشاغل خانگی شامل قالی‌بافی، پرورش دام، خیاطی، آرایشگری و ... مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کشور توسط بسیج، بانوان بسیجی نیز با دریافت 90 میلیون تسهیلات اقتصاد مقاومتی، مسئولیت خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی بافق با مطلوب ارزیابی کردن اجرای این طرح‌ها در منازل عنوان کرد: وجود کارگاه‌های کوچک و زودبازده و فعالیت بانوان در اقتصاد کشور برخی از اهداف اقتصاد مقاومتی است که در بافق به خوبی پیش رفته است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد برای علاقمندان و متقاضیان اشتغال‌زایی در مشاغل مختلف، کارگاه‌های آموزشی برگزار کند.

آقایی خاطرنشان کرد: در سال جاری دو دوره کارگاه آموزشی کرم ورمی‌کمپوست برگزار شده است و در این زمینه بیش از 60 نفر آموزش دیده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی بافق همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در کشور اظهار داشت: اردوهای جهادی دانش‌آموزی در زمینه بهسازی مدارس به طور کامل اجرایی شده است.

آقایی افزود: اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم از قبیل شادکام، مبارکه، بساب و باجگان نیز صورت گرفته است و مردم این روستا از خدمات گروه‌های جهادی در زمینه فرهنگی و عمرانی بهره‌مند شده‌اند.

وی، خدمات‌رسانی به روستاها در زمینه لای روبی قنوات، ساخت مسجد، فضا سازی معابر عمومی و رنگ آمیزی در زمینه‌های عمرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/2464/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول