اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون کرمانشاه خبر داد

ارائه تسهیلات یک میلیارد ریالی به مجریان طرح‌های مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مجریان طرح‌های مشاغل خانگی می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

ارائه تسهیلات یک میلیارد ریالی به مجریان طرح‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران اجرایی استان تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه اظهار داشت: مجریان طرح‌های مشاغل خانگی می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه توسط صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت خواهد شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی مشمول این طرح هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های تازه تاسیس خبر داد و افزود: افراد می‌توانند در قالب تعاونی از مزایای این طرح تا سقف یک میلیارد ریال به ‌صورت قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

براندیشه خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

وی از تلاش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ تعاون در بین دانشجویان خبر داد و گفت: برای نخستین ‌بار در کشور، مرکز مشاوره تعاون در پردیس دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی راه‌اندازی شده است.

براندیشه اذعان داشت: تعامل و همکاری بسیار خوبی با تمام دستگاه‌های اجرایی استان داریم و از لحاظ کیفیت برگزاری جلسات و تعداد مصوبات جزو برترین استان‌های کشور هستیم.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول