اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

شهرداران بستر سرمایه‌گذاری در حوزه شهری را فراهم کنند

فرماندار عنبرآباد گفت: شهرداران باید با بسترسازی و فضاسازی مناسب در حوزه شهرها بستر سرمایه‌گذاری تجاری را در سطح شهرها فراهم کنند.

شهرداران بستر سرمایه‌گذاری در حوزه شهری را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در نشست با شهرداران عنبرآباد، مردهک و دوساری اظهار داشت: شهرداران باید با بسترسازی و فضاسازی مناسب در حوزه شهرها بستر سرمایه‌گذاری تجاری را در سطح شهرها فراهم کنند.

مشایخی عنوان کرد: اگر احداث خیابان‌ها و بلوارها در شهر عنبرآباد به صورت جامع و کامل  مبتنی بر مسائل اقتصادی صورت گیرد، قطعاً بستر سرمایه‌گذاری در شهر فراهم می‌شود و با سرمایه‌گذاری مناسب نیز برای شهرداری درآمدزایی می‌شود.

فرماندار عنبرآباد بیان داشت: حوزه شهری باید به صورت جامع مدیریت شود و برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که از حداقل امکانات بیشترین بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: صبر و تحمل در مدیریت شهری می‌تواند، نقش مهمی در رفع مشکلات موجود کند و شهرداران عنبرآباد، دوساری، مردهک با اتحاد و انسجام به عنوان همکار در رفع مشکلات شهرهای تحت مدیریت خود هماهنگی داشته و با تعامل مشکلات را از سر راه مردم رفع کنند.

مشایخی گفت: تکریم ارباب‌رجوع همواره در مجموعه شهرداری‌ها باید مدنظر باشد و ساعات کار در حوزه شهری نباید به ساعات اداری منوط باشد، بلکه با توجه به شاخص‌های خدمت‌رسانی در شهرداری‌ها باید به صورت شبانه‌روزی خدمت به مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/80005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول