اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

هیچ‌وقت زحمات مدیران قبلی ورزش و جوانان را زیر سؤال نبردم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بنده هیچ‌وقت زحمات مدیران قبلی ورزش و جوانان استان را زیر سوال نبرده و نمی‌برم و از زحمات تمام مدیران قبلی هم تشکر می‌کنم.

هیچ‌وقت زحمات مدیران قبلی ورزش و جوانان را زیر سؤال نبردم

رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با مطلبی که به نقل از وی در رسانه‌ها مبنی بر اینکه وی عملکرد مدیران قبلی ورزش و جوانان استان را زیر سوال برده است، اظهار داشت: این موضوع که در برخی رسانه‌ها از قول من مطالبی منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم و در شأن بنده نیست که چنین حرف‌هایی در مورد مدیران قبلی ورزش و جوانان استان بوشهر بزنم.

وی افزود: مدیران قبل از بنده در حد مقدورات خود برای ورزش استان زحمت کشیده‌اند و از تمام مدیران از ابتدای انقلاب تا قبل از حضور بنده در این اداره کل نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: دست یاری خود را به مدیران قبلی به عنوان یک پیشکسوت برای پیشرفت ورزش استان دراز می‌کنم و امیدوارم با همدلی و تفاهم زمینه پیشرفت استان بوشهر را فراهم کنیم.

جمشیدی بیان کرد: باید با همفکری و تعامل زمینه برای پیشرفت ورزش و ورزشکاران استان فراهم کنیم نه اینکه با مطرح کردن برخی مسائل در رسانه‌ها به روند پیشرفت ورزش استان خللی وارد کنیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول