اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نماینده مردم قصرشیرین در مجلس

عملکرد مدیران ضعیف کرمانشاه اعلام شد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند روز گذشته را در میان مردم حوزه انتخابیه‌ام حضور داشتم، گفت: فشار مردم بر نمایندگان به ‌دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران است.

عملکرد مدیران ضعیف کرمانشاه اعلام شد

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: چند روز گذشته را در میان مردم حوزه انتخابیه‌ام حضور داشتم که دیدارهای مردمی با چندین هزار نفر از موکلانم انجام گرفت.

حسینی ادامه داد: مردم شهرستان‌های قصرشیرین،‌ سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب مطالبات و شکایات بسیاری داشتند و فشار مردم بر نمایندگان به ‌دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران است.

وی به حوزه‌هایی که دارای بیشترین حجم شکایات و نارضایتی بودند اشاره کرد و متذکر شد: در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی عملکرد ضعیفی در بخشی از قسمت‌ها وجود دارد.

نماینده مردم قصرشیرین،‌ سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی عملکرد ضعیف راه و شهرسازی را در بخش مسکن مهر و جاده‌ها اعلام کرد.

این مسئول نقص‌های فنی آسفالت دشت ذهاب را نداشتن طرح اختلاط آزمایشگاهی، نپاشیدن قیر تیک‌کورت قبل از اجرای روکش آسفالت توپکا و استفاده نکردن از الک برای پر کردن درز عمودی بین لایه قدیم و جدید برشمرد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بخش دیگری از نواقص را در حوزه آب و فاضلاب، کشاورزی و کمیته امداد بیان کرد و گفت: استقرار جایگاه سی.ان.جی از مطالبات به‌حق مردم است که به ‌دلیل سوءمدیریت تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی تاکید کرد: تعداد زیادی از مردم اعلام کردند که کمیته امداد مدارکی از آن‌ها برای اعطای وام دریافت کرده و پس از گذشت 10 ماه هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

حسینی به مشکلات طرح هادی روستاها اشاره کرد و افزود: به ‌سرقت رفتن تجهیزات کشاورزان از دیگر موضوعاتی است که نیاز به اقدام فوری مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه کشاورزان این تجهیزات را با اخذ وام می‌خرند، ابراز داشت: به‌طور مثال ترانس برق کشاورزی در روستای سرآبله دو بار مورد سرقت قرار گرفته و این موجب وارد آمدن خسارت چند میلیون تومانی به این فرد شده است.

وی بیشترین درخواست موکلان خود را تقاضای اشتغال عنوان کرد و گفت: مدیران ضعیف که کار مردم را به‌درستی انجام نمی‌دهند، حتی اگر مورد تایید من نیز بوده‌اند باید جای خود را به مدیران توانمند بدهند.

نماینده مردم قصرشیرین،‌ سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار کرمانشاه باید از مدیران توانمند استفاده کند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول