اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان:

برگزاری جشنواره فجر نیازمند حمایت مالی استانداری اصفهان است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر به حمایت مسئولان همچون استاندار و سایر ارگان‎ها نیاز داریم.

برگزاری جشنواره فجر نیازمند حمایت مالی استانداری اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب استان اصفهان اظهار کرد: با وجود اینکه تمام سینماهای اصفهان مجهز و دیجیتال شده است استان اصفهان همچون سال گذشته مشکلی در ارتباط با برگزاری جشنواره فیلم فجر ندارد.

وی افزود: در جشنواره فجر سال گذشته 30 فیلم در سه سینمای ساحل، سپاهان و خانواده در اصفهان اکران شد.

معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ادامه داد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر 14 استان کشور برای برگزاری جشنواره فجر اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که برای اکران فیلم‎ها به وجود آمده است، احتمال برگزار نشدن این جشنواره در برخی استان‎ها وجود دارد.

تمنایی خاطر نشان کرد: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان ناچاریم تنها فیلم‎های ساخته شده توسط بنیاد فارابی را اکران کنیم زیرا هزینه‎های اکران فیلم توسط وزارت ارشاد تأمین نشده است.

وی گفت: برای برگزاری این جشنواره به حمایت مسئولان همچون استاندار و سایر ارگان‎ها امیدواریم.

معاون سینمایی ارشاد در بیان برنامه‎های جانبی این جشنواره گفت: در حاشیه برگزاری جشنواره فجر در اصفهان جشنواره تقدیر و تجلیل از فیلم‌سازان اصفهانی برگزار می‎شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جشنواره فجر امسال کارگردانان و تهیه‌کنندگان مشهور سینما  همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، کیومرث پوراحمد، داریوش مهرجویی، کمال تبریزی و فریدون جیرانی حضور دارند تأکید کرد: امید است شرایط برگزاری این جشنواره در اصفهان مهیا شود.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول