اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر شاهین‌شهر در مجلس:

بصیرت مردم در حماسه نهم دی از برخی خواص بیشتر بود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران در 9 دی از خیلی افراد پر مدعا و برخی خواص بیشتر بود.

بصیرت مردم در حماسه نهم دی از برخی خواص بیشتر بود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر انحلال مجلس توسط دولت، اظهار کرد: اظهارات حجاریان نهایت استبداد است.

وی با بیان اینکه 2 برداشت سیاسی و حقوقی از صحبت‌های اخیر آقای حجاریان وجود دارد که می‌توان به صورت جداگانه به آن‌ها پرداخت، افزود: اگر به بحث حقوقی طرح انحلال مجلس بپردازیم و از این دیدگاه آن را بررسی کنیم باید گفت دولت از چنین اختیاری برخوردار نیست اما بالعکس آن وجود دارد و مجلس می‌تواند وزرای دولت را استیضاح کند حتی بر اساس رأی اعتماد به وزرا، دولت منبعث از مجلس است.

عضو فراکسیون اکثریت اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اشخاصی مثل آقای حجاریان از آزاداندیشی مجلس نگران هستند، ادامه داد: خود دولت نیز به حرف‌های حجاریان درباره انحلال مجلس اعتقادی ندارد.

* بصیرت مردم در 9 دی از خیلی افراد پر مدعا بیشتر بود

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم انقلابی ما به خاطر اصالت‌هایی که دارد و ارزش‌هایی که به آن معتقد هستند پا به پای انقلاب جلو می‌آیند و اگر لحظه‌ای احساس کنند خطری متوجه انقلاب است و دشمنان طمع ورزیده‌اند که آرمان‌های انقلاب را زیر سؤال ببرند در هر شرایطی به صحنه آمده و از اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران در 9 دی از خیلی افراد پر ‌مدعا بیشتر بود، تصریح کرد: ملت ایران درس فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب دادند تا بار دیگر هوس نکنند به مصاف مردم انقلابی ما بیایند.

وی در پایان افزود: آنچه در نهم دی شکل گرفت حرکت عادی نبود، بلکه یک حماسه تمام‌عیار بود که ریشه آن را ما در عاشورا و کربلا و در حرکت ملتی که آرمان‌های دینی برایشان بسیار ارزشمند بود احساس می‌کنیم.

انتهای پیام/63023/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول