اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

رونمایی از کتاب جبهه سوم در 6 بهمن امسال

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: در هفته گرامیداشت حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل کتاب جبهه سوم که روایتی از این حماسه اسلامی است، رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب جبهه سوم در 6 بهمن امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی امشب در جلسه ستاد برگزاری دهه‌فجر، 9 دی ماه و شش بهمن ماه این شهرستان با تاکید بر اینکه 9 دی ماه یک فرصت و سرمایه عظیم کشور به شمار می‌رود، بیان داشت: شناساندن و آگاهی دادن به مردم در این روز باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی با اشاره به محورهای برنامه‌های بزرگداشت 9 دی ماه تصریح کرد: به مناسبت این ایام باید برنامه‌های محوری برای افزایش بصیرت و آگاه‌سازی دانشگاهیان صورت گیرد. 

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز به همین مناسبت در امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود، هدف از اجرای این برنامه‌ها را آگاه‌سازی قشر مهمی از جامعه عنوان کرد. 

وی با تاکید بر اعزام راویانی به دانشگاه‌ها و در میان دانش‌آموزان برای بیان وقایع مهم شهرستان و کشور تصریح کرد: بنا داریم در این هفته کتاب جبهه سوم که روایتی از این حماسه اسلامی است را رونمایی کنیم. 

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول