اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

برگزاری یادواره 411 شهید کهگیلویه در بهمن‌ماه ‌جاری

فرماندار کهگیلویه گفت: یادواره شهدای شهرستان در بهمن‌ ماه سال جاری در دهدشت برگزار خواهد شد.

برگزاری یادواره 411 شهید کهگیلویه در بهمن‌ماه ‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، ظهر امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اعضای کمیته‌های این شورا به ریاست فرماندار کهگیلویه در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این جلسه با تبیین جایگاه رفیع شهادت، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به برکت جانفشانی شهدای گرانقدر الگو بوده و در سطح جهان می‌درخشد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

رئیس شورای ترویج فرهنگ شهادت، راه ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان را تمسک به یاد و راه شهیدان دانست و افزود: برگزاری یادواره‌ها در ایام مختلف سال ضمن تبیین جایگاه والای شهدا، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند.

جعفری آمار شهدای والامقام شهرستان کهگیلویه را 411 نفر برشمرد و ابراز داشت: این شهیدان در 133 گلزار در مناطق مختلف شهرستان آرمیده‌اند.

به گفته جعفری 90 گلزار شهدای شهرستان با 361 مزار تاکنون ساماندهی شده است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود 43 گلزار شهدای ساماندهی نشده عنوان داشت: 25 گلزار تک مزاری در سال 93 ساماندهی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه از برگزاری یادواره 411 شهید شهرستان در بهمن ماه خبر داد و گفت: کمیته‌های چهارگانه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، برنامه‌های خوبی برای این یادواره تدارک خواهند دید.

جعفری هم‌چنین خواستار برگزاری شب خاطره با حضور خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد یا بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در دهدشت شد.

انتهای پیام/82016/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول