اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهنیاء:

جبهه و جنگ دانشگاه ایثار بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهنیاء گفت: جبهه و جنگ دانشگاه ایثار بود که ابعاد آن در آینده مشخص می‌شود و باید ایثار شهدا و صبر خانواده‌های معظم شهدا را قدر بگذاریم.

جبهه و جنگ دانشگاه ایثار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن زارعی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهنیاء  اظهار داشت: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید استکبار منافع خود را در خطر دید و کشور ما را آماج توطئه‌های مختلف کرد که تحمیل جنگ ناجوانمردانه از سوی رژیم بعث عراق از این نمونه است ولی ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام موجب پشیمانی دشمن از رفتار خود شد.

وی افزود: جبهه و جنگ دانشگاه ایثار بود که ابعاد آن در آینده مشخص می‌شود. باید ایثار شهدا و صبر خانواده‌های معظم شهدا را قدر بگذاریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهنیا اضافه کرد: وظیفه ما در برابر شهیدان، حفظ دستاوردها و اهداف و خواسته شهدا است که اگر به آن پایبند نباشیم همه تلاش آنها از بین می‌رود زیرا شهیدان به خوبی وظیفه خود را انجام دادند و رسالت ما است تا پیام خون شهیدان را برسانیم.

زارعی ادامه داد: برگزاری یادواره به تنهایی کافی نیست و باید تلاش کنیم خواسته و هدف شهدا را به دیگران منتقل کنیم و اشاعه‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و مردم را از اهمیت این برنامه‌ها مطلع کنیم.

وی با اشاره به  فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: نباید از دستور الهی فاصله بگیریم وباید تلاش کنیم گنجینه‌های ارزشمند ایثار و شهادت تا همیشه در خاطره تاریخ ماندگار شوند.

احمد اسیری مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی شهید مطهری و رئیس شورای اسلامی روستا در این آیین اظهار داشت: روستای شهنیاء دو شهید دانش‌آموز تقدیم اسلام کرده که این عزیزان بارها به میادین رزم اعزم شدند و تا پای جان از دستاوردهای نظام اسلامی پاسداری و محافظت کردند.

در ادامه عباس جمالی‌فرد از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: شهدا برای دفاع از دین و ارزش‌ها پا به میدان رزم نهادند تا عدالت در جامعه پیاده شود، دروغ و تهمت از بین برود، حقیقت نمایان و دفاع از حق علنی شود، راستگویی گسترش یابد و امنیت در جامعه پایدار بماند.

وی خواستار گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه بویژه مدارس شد و ادامه داد: همواره باید بسیجی وار عمل کنیم و نسبت به سفارش شهدا پایبند باشیم.

در ادامه زندگینامه و وصیت نامه شهدا، مقاله و شعر قرائت شد و یکی از مداحان اهل بیت در رثای شهیدان مرثیه‌خوانی کرد.

انتهای پیام/66006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول