اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان در قزوین آغاز به کار کرد

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان با حضور استاندار قزوین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان در قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منافقان همیشه و در طول تاریخ اسلام، ستون پنجم دشمن بوده و سعی کردند با جنگ‌افروزی و برانگیختن برخی تحریکات به اساس و اندیشه اسلام و انقلاب نوپای ما ضربه وارد کنند که چنین تفکری امروز در هم شکسته و جز نام ننگین از آنها چیزی باقی نمانده است.

سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، نام سازمان مسلحی است که در اواسط دهه 1340 برای مبارزه با حکومت محمدرضا شاه پهلوی تشکیل شد.

بنیانگذاران این سازمان، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی‌اصغر بدیع زادگان نام داشتند که در پانزدهم شهریور 1344، این سازمان را تأسیس کردند. این سازمان که مشی مبارزه مسلحانه را برگزیده بود، این مشی را از سرکوب تظاهرات 15 خرداد 42 توسط رژیم شاه و نیز بی‌ثمر بودن مبارزات گذشته و نهایتاً فراگیر بودن جنبش‌های مسلحانه و فرهنگ استفاده از سلاح در منطقه و جهان استنتاج کرده بود.

جبهه منافقان و اطرافیان رجوی سعی کردند برای خود نیروهایی را جذب کرده و کادر‌سازی را در اوایل پیروزی انقلاب انجام دهند و با استقرار در کشور عراق و حمایت همه جانبه صدام علیه این ملت ترور‌ها و جنایت‌های مختلفی را مرتکب شوند.

حرکت و تندروی فرقه مجاهدین خلق پس از انقلاب به گونه‌ای شد که ماهیت این سازمان منافق به زودی برای مردم روشن شد و فرقه مجاهدین خلق بیش از 16 هزار نفر از مردم بی‌گناه کشور از جمله شهیدان رجایی و باهنر، شهید بهشتی و بسیاری دیگر از مسئولان نظام را ترور کردند.

جنایات مجاهدین خلق در هشت سال دفاع مقدس نیز ادامه داشت و این جریان با اقداماتی مانند کمک به شناسایی در درون کشور برای رژیم بعث و عملیات مرصاد ادامه داشت.

نمایشگاه دگردیسی روایتی است تا مردم با جنایات این جریان که به سرکردگی آمریکا در درون کشور انجام شده است، آشنا شوند.

این نمایشگاه با محور‌های روشنگری پیرامون فرقه مجاهدین خلق با حضور افراد جدا شده و بیان تاریخچه فرقه تروریستی منافقان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان که اسناد و آثاری از گروهک منافقان در آن به نمایش گذاشته شده تا بیش از گذشته ماهیت آنها معلوم و مشخص شود، به مدت سه روز از ساعت 9 صبح تا 18 عصر پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

همچنین علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رذالت‌های این فرقه خون آشام می‌توانند سایت‌های ایران اینترلینک، ایران دیده بان، انجمن نجات، کانون آوا، هابیلیان، پرونده سیاه، حصار شکنان، نوید رهایی، ذره بین، نیم نگاه، انتظار و بشارت رهایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول