اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی در ارومیه

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی در ارومیه برپا می‌شود، به طوری که استقبال دانشجویان از کتب ارائه شده قابل توجه است.

برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی در ارومیه

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دانشجویان را باید به سمت مطالعه سوق داد، به طوری که جوانان نباید فقط به خواندن کتب واحدهای دانشگاهی اکتفا کنند، در این‌ راستا نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی در سال 1387 تاسیس شده که کتب مورد نیاز رشته‌های مختلف با قیمت مناسب و همراه با تخفیف عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 50 درصد کتاب به علاقه‌مندان عرضه می‌کرد، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای علیه کشور ما اعمال می‌کنند، جوانان این مرز و بوم بیش از گذشته به ارزش مطالعه و علم‌اندوزی واقف شده‌اند زیرا باید با اتکاء به نفس و نه تکیه بر غیر در عرصه ملی و جهانی گام برداریم.

رستم‌زاده به تشکیل کانون مطالعات علمی در سال 1386 اشاره کرد و بیان داشت: این کانون با عضویت 20 نفر برنامه‌های متنوع و مفیدی را با هدف جهت‌دهی به مطالعات، تحقیقات و حرکت‌های دانشجویی ترتیب می‌دهد، به طوری که استقبال دانشجویان از برنامه‌های کانون قابل‌توجه بوده است.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: برپایی مسابقه کتابخوانی رازهای نماز، برگزاری مسابقه کتابخوانی آئین انقلاب اسلامی، راه‌اندازی کتابخانه دانشجویی و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در قالب این کانون به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تداوم راه شهدای انقلاب به ویژه شهدای علمی و هسته‌ای کشورمان باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان باشد، اظهار داشت: پرداختن صرف به امور روزمره و دل‌مشغولی در آلودگی‌های دنیوی دون شان یک دانشجوی انقلابی و متعهد است، چرا که رسالت عظیمی در این برهه از تاریخ بر دوش آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول