اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد‌ بردسیر‌ خبر داد

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در بردسیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف به زودی در شهرستان بردسیر برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در بردسیر

حسین اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: به منظور فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن حجاب در جامعه تصمیم گرفتیم‌ تا نمایشگاه بزرگ حجاب و عفاف‌ در شهرستان بردسیر دایر شود.

وی افزود: امروزه با وجود اینکه در جامعه ‌اسلامی زندگی می‌کنیم و غالب افراد‌‌ متدین و دل‌بسته به نظام هستند، موضوعی که شاید کمتر به آن توجه شده است، بحث خرید لباس برای خانواده‌هایی است که دوست دارند در شأن یک خانواده مسلمان ایرانی باشند.

اسحاقی گفت: این خانواده‌ها‌ برای خرید لباسی که در بر دارنده‌ ملاک‌های حجاب و عفاف باشد با مشکل مواجه هستند در صورتی‌ لباس‌هایی که حکایت از غرب‌زدگی، بی‌حجابی و بد‌حجابی می‌کنند در نزدیک‌ترین ‌فروشگاه قابل تهیه است و نباید وقت زیادی برای پیدا کردن چنین لباس‌هایی گذاشت.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر دستگاه‌های دولتی‌ در این بحث وارد شده‌اند و از همه‌ تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی حمایت می‌کنند و ما نیز در راستای همین امر و فرهنگ‌سازی در جامعه تصمیم به برپایی نمایشگاهی داریم که مردم بتوانند آن چه که نیاز دارند را از آن جا تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر زمان برگزاری این نمایشگاه را حداکثر طی یک ماه آینده بیان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین سالن دیجیتال‌ استان کرمان ‌در شهرستان بردسیر گفت: با توجه به مذاکراتی که با معاون سینمایی وزارت ارشاد داشته‌ایم به دلیل عدم وجود سینما در بردسیر ‌با توجه به اقتصادی نبودن این امر برای تجهیز و راه‌اندازی سالن ارشاد به سالن دیجیتال تماشای فیلم قول مساعد داده شد.

اسحاقی ابراز داشت: بر این اساس مقرر شد، نخستین سالن دیجیتال تماشای فیلم استان کرمان در بردسیر به زودی راه‌اندازی شود.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه ‌تخصصی قرآن و عترت با مشارکت شرکت فولاد و همکاری شهرداری در آینده نزدیک در بردسیر تصریح کرد: مدیر‌عامل شرکت فولاد بردسیر برای راه‌اندازی ساختمان یک کتابخانه ‌تخصصی قرآن و عترت قول مساعد داده‌اند.

اسحاقی افزود: زمین این ساختمان با همکاری شهرداری در اختیار کتابخانه تخصصی قرآن و عترت قرار گرفته است و امیدواریم که در سال 93 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/80027/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول