اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان در مازندران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، پوروهاب داور چند دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور و مدرس نخستین کارگاه آموزشی تولید محتوا و جذاب‌سازی آن برگزار شد، از کیفی‌سازی یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا برای نشریات، برای افزایش سطح علمی و اجرایی صاحبان قلم و اهالی رسانه افزود: جریان‌سازی و توجه رسانه‌ها به حوزه کودک و نوجوان نکته مورد نظر ما در این جشنواره محسوب می‌شود.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی از آثار نشریات مربوط به حوزه کودک و نوجوان با حضور نمایندگان آنان و معرفی بیش از پیش آنها به عموم فرصتی فراهم می‌آورد تا با معرفی هرچه بیشتر مطبوعات این حوزه در اذهان عمومی به خصوص کودکان و نوجوانان، نوع نگاه سایر رسانه‌ها در توجه جدی و تخصصی به حوزه کودک و نوجوان تقویت شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران این نمایشگاه را فرصتی برای ارایه توانمندی‌های نشریات کانونی و غیرکانونی به جامعه هدف عنوان کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران و مسئول بخش خبرگزاری جشنواره، برگزاری این رویداد ملی و توجه به کیفی‌سازی آن را فرصتی موثر برای رشد محتوایی رسانه‌ها در حوزه کودک و نوجوان دانست.

احمد مظفری با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ استفاده از اینترنت رتبه نخست کشوری را دارا است، خواستار فضاسازی گسترده رسانه‌ها در خصوص مشارکت در این جشنواره شد و همکاری فعالان فضای مجازی را در این خصوص خواستار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا و جذاب‌سازی آن برای کودک و نوجوان، ظرفیت کانون پرورش فکری را در گسترش و جریان‌سازی رسانه‌ای در حوزه کودک و نوجوان حایز اهمیت دانست.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول