اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

به‌روز شدن ثبت وقایع حیاتی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تعیین‌کننده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: به‌روز شدن اطلاعات و آمار ثبت وقایع حیاتی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تعیین‌کننده است.

به‌روز شدن ثبت وقایع حیاتی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن‌زاده در شورای ثبت‌احوال استان کردستان اظهار کرد: زحمات و تلاش نیروهای ثبت‌احوال و سایر دستگاه‌های مربوطه در به‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی قابل تقدیر و برای موفقیت استان در برنامه‌ریزی‌های مدیریتی بسیار حائز اهمیت است.

وی فراهم کردن شرایط همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، دستگاه‌های قضایی و تک تک شهروندان را برای ثبت‌احوال در به‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی از سوی ثبت‌احوال در زمینه فعالیت‌های حوزه کاری خود افزود: ثبت‌احوال استان باید با بهره‌گیری از فضای رسانه‌های جمعی استان به ویژه رادیو که در سطح استان بیشترین مخاطب را دارد نسبت به آشنایی جامعه با قوانین و مقررات و مزایای ثبت به موقع وقایع حیاتی اقدام کند.

وی اظهار داشت: مدیران و صاحبنظران و فعالان برنامه‌ریزی نیز باید بر اساس آمار و اطلاعات جمعیتی استان برای زیر ساخت‌های آموزشی، اشتغال و سایر برنامه‌های توسعه‌ای استان تلاش کنند.

وی جایگاه ثبت‌احوال را به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت کشور در جامعه بسیار والا خواند و اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستقیم آحاد جامعه با این سازمان نگه داشتن حرمت مردم و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه فعالیت این سازمان باشد.

حسن‌زاده با قدردانی از مجموعه ثبت‌احوال استان کردستان در سطح شهرستا‌ن‌ها بیان کرد: طی هشت سال اخیر حتی یک مورد اعتراض و نارضایتی مردم از ثبت‌احوال نداشته‌ایم که پرسنل این مجموعه باید این رضایتمندی را حفظ و ارتقا دهند.

وی در پایان با اشاره به کم شدن میزان طلاق در استان کردستان طی چند سال اخیر گفت: برای تدوام این حرکت باید برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/79001/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول