به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ناظمیپور ظهر امروز در نشست دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات هویتی با بیان اینکه این نگاه کیفینگر است و به همین دلیل کار برونسپاری در خدماتدهی را انجام دادیم، اظهار کرد: سازمان ثبت احوال، پاسدار هویت است و در این مسیر با مشکلات و محدودیتهایی روبهرو است اما در حال حاضر با این شرایط یک هزار و 400 خدمت دولتی، قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان است که تاکنون 700 مورد واگذاری صورت گرفته است.
وی با تاکید به اینکه نگاه سازمانهای ما همواره نگاهی مردممدار و توام با اعتماد بوده است، افزود: تسهیل در دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال و کاهش بروکراسی اداری، کاهش سفرهای درون و برون شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف ثبت احوال برای ارائه خدمات است.
معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان همچنین افزایش بهرهوری و کارایی خدمات، رفع مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی و گسترش تشکیلات، دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمام اقشار جامعه و در دسترس بودن مراکز عرضه خدمات هویتی از جمله اهداف واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان است.
وی گفت: نگاه سازمانی در صدد منافع سازمانی است و نگاه این است که ارباب رجوع به خدمات مورد نیاز خود برسد.
ناظمیپور با بیان اینکه ما در مدل تصمیمگیری استراتژیها، برون سپاری کمی داریم، افزود: عدالت اجتماعی بدون دولتالکترونیک محقق نمیشود و راهبرد دولت الکترونیک از سوی مدیران عالی تدوین میشود.
وی با اشاره به اینکه دولت الکترونیک دارای پنج مرحله است که ما هنوز در مرحله نخست آن،یعنی پیدایش هستیم، اظهار کرد: امروزه جهان، از مرحله دولت الکترونیک عبور کرده و به سمت مرحله شمولی الکترونیک میرود.
انتهای پیام/63012/ش20/پ3003