اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال لنده مطرح کرد

نیاز 510 میلیون ریالی ثبت احوال لنده برای راه‌اندازی جایگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند

رئیس اداره ثبت احوال لنده با اشاره به مزیت‌های کارت ملی هوشمند گفت: برای راه‌اندازی جایگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند در لنده به اعتباری بالغ بر 510 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

نیاز 510 میلیون ریالی ثبت احوال لنده برای راه‌اندازی جایگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، علی‌عباس فضیلت‌خواه صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در شهرستان لنده با اشاره به وظایف این شورا گفت: برنامه‌ریزی برای ثبت وقایع حیاتی و در بسیاری از موارد تسریع در خدمات‌رسانی به مردم مهمترین وظیفه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی است.

وی افزود: بالا بردن سطح ارتقای عملکردها با ثبت وقایع حیاتی محقق می‌شود و بهترین موقع برای این موضوع هفته اول وقوع وقایع است.

رئیس اداره ثبت احوال لنده با اشاره به تأخیر در اعلام وقایع حیاتی گفت: دستگاه‌ها و ادارات و نهادها می‌توانند با فرهنگ‌سازی لازم در جامعه زمینه اعلام به موقع این رویدادها را فراهم کرده و مردم را با اهمیت آن آشنا سازند.

فضیلت‌خواه در ادامه ضمن گلایه از خانه‌های بهداشت روستایی افزود: خانه‌های بهداشت روستایی تاکنون در زمینه ثبت و ارسال وقایع حیاتی به این اداره اقدامی انجام نداده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه‌ شبکه بهداشت و دهیاران در روستاها گفت: دهیاران و شبکه بهداشت می‌توانند در ثبت به موقع وقایع حیاتی کمک شایان توجهی به این اداره داشته باشند.

فضیلت‌خواه تصریح کرد: ایران در گذشته رتبه دوم جوان‌ترین کشور را دارا بود و در این سال‌ها رتبه 148 را داراست.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگشت به رتبه‌ جوانترین کشورهای جهان ضروری بوده و تلاش مسئولان و مردم را با هم طلب می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی لنده در ادامه با اشاره به صدور کارت‌های ملی هوشمند گفت: برای صدور کارت ملی هوشمند در لنده سه جایگاه‌ اختصاص یافته که هر کدام به اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال نیاز دارد.

فضیلت‌خواه افزود: با تأمین اعتباری بالغ بر 510 میلیون ریال می‌توان جایگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند را در شهرستان راه‌اندازی و مردم را از فواید این کارت بهره‌مند ساخت.

وی به ضریب امنیتی بالای کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: ظرفیت کارت و امنیت بالای آن می‌تواند در بسیاری از کارها شخصی راهگشا باشد.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول