اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز ملی ثبت احوال صورت گرفت

تجدیدبیعت کارکنان ثبت احوال خراسان رضوی با آرمان‌های شهدا

کارکنان ستادی و دفترداران ثبت احوال خراسان رضوی در نخستین روز از هفته ملی ثبت احوال با عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، با آرمان‌های نظام و شهدا تجدیدمیثاق کردند.

تجدیدبیعت کارکنان ثبت احوال خراسان رضوی با آرمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در نخستین ساعات امروز صبح، سوم دی‌ماه که مصادف است با روز ملی ثبت احوال، کارکنان این اداره با حضور در مزار شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های والای آنان تجدیدبیعت کردند.

کارکنان ستاد اداره‌کل، اداره مشهد، مناطق سه‌‌گانه و احمدآباد با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی مراسم معنوی زیارت عاشورا را برگزار کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برای اسلام و باورهای دینی مردم این مرز و بوم از جان خود گذشتند و ما باید در مقابل این از جان گذشتگی‌ها در راه تحقق اهداف و آرمان‌های کشور و بنیانگذار انقلاب اسلامی تلاش کنیم و همیشه و در همه حال آنها را فراموش نکنیم.

سید حسین نیری افزود: همه ما امروز به مزار شهدا آمده‌ایم تا میثاق دوباره با خون شهدا ببندیم و به آنها اعلام کنیم که طبق خواست آنها تا جان در بدن داریم از خط امام (ره) و خط ولایت فقیه تبعیت می‌کنیم و آن را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شهدا جان خود را برای مردم و کشور فدا کردند و ما باید وقت و تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار ببندیم تا مدیون خون پاک آنها نباشیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول