اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

جلسه شورای آموزش‌ و پروش آبادان برگزار شد

جلسه شورای آموزش‌ و پروش آبادان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

جلسه شورای آموزش‌ و پروش آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اعضای شورای آموزش و پرورش آبادان پیش‌ازظهر امروز در جلسه این شورا که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد گرد هم آمدند.

در این جلسه مصوبات جلسه قبل شورا مورد بررسی و دستورالعمل جلسه نیز تعیین شد.

مسئول پیگیری امور شورای آموزش و پرورش آبادان در این خصوص اظهار کرد: در جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش هشت مصوبه به تصویب رسید.

هادی علوانی ادامه داد: این مصوبات در زمینه‌های مختلفی همچون کمک‌های مالی به آموزش و پرورش در زمینه کیفیت بخش به نماز در مدارس، زیباسازی نمازخانه‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری ششمین المپیاد به تصویب رسید.

وی تصریح‌کرد: همچنین ترغیب و تشویق افراد بیسواد به ثبت‌نام در نهضت سوادآموزی و اطلاع‌رسانی در این زمینه از دیگر مصوبات جلسه قبل بود.

مسئول پیگیری امور شورای آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: خوشبختانه همه مصوبات جلسه گذشته با همکاری نهادهای مسئول در حال پیگیری و اجراست.

علوانی تصریح‌کرد: در جلسه امروز نیز سه دستور کار داریم که مربوط به هفته شورای آموزش و پرورش، دهه فجر و برگزاری امتحانات ترم اول است.

وی اضافه‌کرد: در این راستا برنامه‌ها و اقداماتی توسط آموزش و پرورش در زمینه این سه موضوع انجام شده که در موعد مقرر مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول