اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت آموزش و پرورش:

چینش تیم جدید در آموزش و پرورش استراتژی جدید است

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: چینش تیم جدید در آموزش و پرورش استراتژی جدید است.

چینش تیم جدید در آموزش و پرورش استراتژی جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حمیدرضا کفاش پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در تربیت معلم رسالت اظهار داشت: آموزش و پرورش بجز معلم استخدام نمی‌کند.

وی عنوان کرد: کار در آموزش و پرورش بسیار سخت و کار در سیستان و بلوچستان کاری سخت تر است.

این مسئول ادامه داد: وسعت استان، مردم استان و همه چیز در این منطقه متفاوت با سایر استان‌ها بوده و حتی از کشورهایی مانند روسیه گسترده‌تر است.

وی بیان داشت: مدیریت در آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان کاری سخت و پر اجر است.

کفاش با بیان اینکه مدیریت سابق آموزش و پرورش در این استان با وزارتخانه بسیار هماهنگ عمل کرد، گفت: از مردم سیستان و بلوچستان انتظاری غیر از درستی و تعامل و هماهنگی خوب، نیست.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: سنگرها در آموزش و پرورش عرضی است و آموزش و پرورش به هیچ عنوان نیروهایش را از دست نمی‌دهد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: مردم این استان از سیاست‌های دولت جدید حمایت کرده و آن را حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تغییر برای رشد و رسیدن به هدف امری طبیعی است، چینش تیم جدید در آموزش و پرورش استراتژی جدید است که با هدف پیشرفت و ارتقا فعالیت‎ها انجام می‌شود.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما از تاریخ ناخواسته عقب افتادیم و این مکر استکبار است که ملتی را از تاریخ و گذشته‌اش دور کند.

این مسئول اضافه کرد: دقت کنید که استکبار ضد ارزش‌ها را ارزش و ارزش‎ها را ضد ارزش جلو می‌دهد، پیامبر برای اصلاح آمد و امام حسین (ع) نیز گفت «من برای اصلاح امت جدم قیام کردم» بنابراین نخستین اصلاح طلبان پیامبر و امام حسین (ع) بودند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت شایستگان است، اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش استان باید از نیروهای شایسته و زبده استان را به میدان بیاورد و سلیقه را کنار گذاشته و شایسته سالاری را ملاک قرار دهد.

کفاش ابراز داشت: پاسخگویی به انتظارات مردم و فرهنگیان از وظایف مدیران حوزه است. همچنین وزیر آموزش و پرورش ارتقا مقام و منزلت معلمان را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در تمام دنیا از بازنشستگان و با تجربه‌ها استفاده می کنند، زیرا آنها را بازنشسته نمی‌دانند و سعی می‎کنند از تجربیات چند ساله آنها در ارتقا برنامه های خود استفاده کنند، در همین راستا دولت تدبیر و امید نیز پیشکسوتان را به عرصه می‌آورد.

این مسئول یادآور شد: وقتی آموزش و پرورش محل رفت و آمد بزرگان و با تجربه‎ها باشد به جایگاه بزرگ دست می‎یابد.

وی اذعان داشت: از دوره‌های ضمن خدمت در صورتی استقبال می‌شود که دوره‎ی آموزشی قوی و معنا داری برگزار شود و از افراد و اساتید بزرگی نیز استفاده شود.

کفاش خاطرنشان کرد: اگر من به عنوان معاون وزیر برای این جلسه آمده‌ام، یعنی فعالیت‌های پرورشی در اولویت است.

قابل ذکر است علیرضا نخعی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات غلامرضا محمدقاسمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول