اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال سوادکوه شمالی:

ولادت در سوادکوه شمالی بیش از 2 برابر واقعه وفات است

رئیس ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی با گرامیداشت روز ملی ثبت احوال، گفت: واقعه ولادت سوادکوه شمالی بیش از دو برابر واقعه وفات است.

ولادت در سوادکوه شمالی بیش از 2 برابر واقعه وفات است

مریم خاوری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه سوم دی ماه 1297 با صدور نخستین سند هویتی به نام فاطمه ایرانی در تقویم رسمی کشور به روز ملی ثبت احوال نامگذاری شده است، افزود: ثبت‌احوال در سال‌های اخیر دوران نوین سازی خود را تجربه می‌کند.

رئیس ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به نگاه جدید و استفاده از فناوری‌های نوین، افزود: ثبت وقایع چهارگانه یکی از ماموریت‌های اصلی ثبت‌احوال است.

وی به بیان آمار 9 ماه سال‌جاری اداره ثبت احوال سوادکوه شمالی اشاره و خاطر نشان کرد: در ماه‌های فصل بهار و تابستان و پاییز شاهد 221 واقعه ولادت و 101 واقعه وفات در این شهرستان بوده‌ایم که آمار واقعه ولادت بیش از دو برابر واقعه وفات است.

خاوری‌نژاد از ثبت 93 واقعه ازدواج در سوادکوه شمالی برای 9 ماه ‌سال 92 خبر داد و تصریح کرد: پرونده‌های مربوط به تغییر نام و نام خانوادگی و پرونده‌های قضایی و حل اختلاف به روز است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی به پاکسازی اسناد ولادت و وفات و سایر مدارک و اسکن آن اشاره کرد و گفت: اسناد مختلف ثبت احوال اسکن شده و در پایگاه فناوری اطلاعات قابل مشاهده است.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول