اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد

«چراغعلی» در آستانه انصراف از شورای چهارم

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تائید خبر تلاش عبدالرضا چراغعلی برای قبول مسئولیت در استانداری گلستان گفت: قرارگیری تجربه و علم روز در کنار هم، شورای چهارم شهر گرگان را به شورای انعطاف‌پذیر تبدیل کرده است.

«چراغعلی» در آستانه انصراف از شورای چهارم

حسین ربیعی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص شنیده‎هایی مبنی بر انصراف عبدالرضا چراغعلی عضو شورای اسلامی شهر گرگان از دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: موضوع انصراف آقای چراغعلی در خصوص حضور وی در دفتر فنی استانداری گلستان است و در صورتی که تائید شود، با توجه به صحبتی که با وی داشتم، از شورای اسلامی شهر گرگان انصراف خواهد داد.

وی ادامه داد: عبدالرضا چراغعلی آمادگی رفتن به سمت جدیدش در استانداری گلستان را دارد اما باید مراحل قانونی‎اش طی شود.

ربیعی گفت: وی هنوز انصرافی را اعلام نکرده است ولی به طور قطع در صورت تائید صلاحیت وی در آن سمت، از شورای دوره چهارم انصراف خواهد داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: نظر خود من این است که عبدالرضا چراغعلی در شورای دوره چهارم بماند و این شورا را ترک نکند.

ربیعی گفت: شاید برخی بر این تصور باشند که به دلیل اختلاف سلیقه‎ای که با آقای چراغعلی دارم، از رفتن وی از شورای دوره چهارم خوشحال خواهم شد، اما به واقع چراغعلی یکی از اعضای با تجربه شورای اسلامی شهر گرگان است و اگر نظر من را بخواهند می‎گویم عبدالرضا چراغعلی در شورای دوره چهارم بماند.

شورای دوره چهارم گرگان شورای انعطاف‎پذیر است

وی در ادامه بیان کرد: یکی از قابلیت‎های شورای دوره چهارم در شهر گرگان این است که اعضای جدید و جوان در کنار اعضای با تجربه قرار گرفته‎اند.

ربیعی گفت: این جوانی و با تجربگی شورا هم یک فرصت و هم یک چالش است؛ فرصت به این معنی که این دوره از شورای اسلامی شهر گرگان می‎تواند با یک انعطاف‌پذیری بالا در حل مسائل از تجربه و علم روز در کنار هم استفاده کند.

وی اضافه کرد: چالش در این دوره می‎تواند اینگونه معنی شود که جوانان خدای ناکرده با عدم استفاده از تجربه اعضای با تجربه بخواهند راه‎های رفته اعضای با تجربه را برای کسب تجربه دوباره طی کنند که این به نظر من یک خطی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: خوشبختانه اعضای جدید در این دوره افرادی شایسته و متخصص در امور مختلف هستند و امیدواریم این دوره همانگونه که تا به امروز با یکپارچگی پیش رفته، تا انتها نیز با در کنار هم قرار دادن تجربه و جوانی بتواند گرگان را بیشتر از گذشته در تمام زمینه‎ها توسعه داده تا به یک شهر نمونه تبدیل شود.

انتهای پیام/83004/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول