اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

باید از شدت ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان جلوگیری شود

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: باید از شدت ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان جلوگیری شود.

باید از شدت ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر یوسفی امشب در سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در منطقه صیاد شیرازی گرگان ساخت و سازهای غیرمجاز به بهانه دیوارکشی رخ می‎دهد به طوریکه با ساخت‎وسازهای 48 ساعته شاهد ایجاد یک فضای تجاری در این نقطه شهر هستیم که این معضل باید به عنوان یک رکورد ثبت شود.

وی با تأکید بر اینکه تذکرات به ساخت و سازهای غیرمجاز کارساز نبوده است، تصریح کرد: در راستای کنترل ترافیک، چشم امید مردم به سمت ناهارخوران از محور صیاد شیرازی است اما متاسفانه دیوارکشی و ساخت و سازهای غیرمجاز در این نقاط دیده می‎شود که باید جلوی آن گرفته شود.

باید از شدت ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان جلوگیری شود

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار پیشگیری روند ساخت و ساز بی‎رویه و غیرقانونی در منطقه صیاد شد و گفت: مسئولان مربوطه باید در این زمینه با جدیت ورود کنند و نگذارند که ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان تداوم پیدا کند.

یوسفی با اشاره به اینکه باید از شدت ساخت و ساز غیرمجاز در گرگان جلوگیری شود، یادآور شد: کسانی که به بهانه دیوارکشی اقدام به ساخت غیرقانونی می‎کنند در آینده خواسته‎های دیگری بر شهرداری تحمیل می‎کنند، بنابراین باید در برابر هر گونه اقدامات غیرقانونی ایستادگی و با آنها برخورد کرد.

وی در خصوص پیچ‎های تند و غیرکارشناسی که در منطقه ناهارخوران وجود دارد، بیان داشت: بر اثر این پیچ‎های خطرناک، جان چندین انسان گرفته شده است و افراد زیادی به عنوان معلول روی ویلچر قرار گرفتند لذا باید نسبت به این مسئله در اسرع وقت تصمیم‎گیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان از تلاش‎های کمیسیون عمران شورا قدردانی کرد و خواستار توجه جدی‎تر در این زمینه شد و گفت: امیدواریم تا نسبت به مسائل و مشکلات عمرانی شهر گرگان هر چه زودتر تصمیم‎گیری نهایی صورت پذیرد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول