اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبر داد

تسریع در احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از تسریع در احداث و راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان خبر داد.

تسریع در احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای اخیر چند نفر از شهروندان ساکن فردیس در تماس با دفتر این خبرگزاری در استان البرز به اظهارات اخیر مسئولان بهداشتی و درمانی استان و همچنین فردیس درباره طرح عمرانی احداث یک بیمارستان مجهز در این شهرستان اشاره و تاکید داشتند که طی 2 سال اخیر تنها مسئولان وعده تحقق این طرح را داده‌اند و کار خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

در همین رابطه محمدحسن ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان استان البرز نیز چندی پیش در یک نشست خبری به این طرح اشاره کرده بود.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که در چند ماه اخیر عملیات فیزیکی اجرای این طرح با کندی بسیاری همراه بوده و حتی برخی از شهروندان مدعی بودند که کار ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس متوقف شده‌ است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که احداث این بیمارستان در چه مرحله‌ای است به تشریح اقدامات انجام شده، پرداخت و گفت: در سال 90 و دوره مدیریت دولت دهم، هیئت دولت در سفر به استان البرز و شهرستان کرج با بررسی نیازها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان فردیس با احداث یک بیمارستان در این شهرستان موافقت کرد.

محمدحسن ناصری تصریح کرد: احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس در آن سفر به عنوان یکی از مصوبات استانی به تصویب رسید و مقرر شد که اعتبارات این طرح نیز تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: پیش از این اقداماتی برای ساخت این بیمارستان صورت گرفته بود و بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد که مسئولیت احداث و تکمیل این مجموعه با اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز باشد و پس از تکمیل برای بهره‌برداری به علوم پزشکی و مدیریت بهداشت و درمان واگذار شود.

ناصری در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دلیل تاخیر در اجرای این پروژه چیست، گفت: به طور طبیعی ساخت یک بیمارستان مجهز نیازمند طی شدن یک دوره زمانی است و طرح‌هایی از این دست در کوتاه‌مدت به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: البته تاخیر در تخصیص منابع بودجه‌ای و اعتبارات موجب شد که احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس با کندی پیش برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر تسریع در احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس افزود: تلاش‌های خوبی برای تکمیل پروژه فوق در ماه‌های اخیر انجام شده و بر اساس آخرین پیگیری‌ها مقرر شد که در بودجه سال 93 بخشی از بودجه مورد نیاز تامین شود.

ناصری در پایان تاکید کرد: به طور قطع در صورت تامین بودجه و تخصیص اعتبارات مالی مورد نیاز در 2 سال آینده، این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان پیگیری‌های ویژه برای تامین نیاز مردم فردیس را در اولویت قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2302‌/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول