اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

اختصاص بودجه برای تجهیز بیمارستان‌های کرمانشاه در سفر معاون رئیس جمهور ‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در جلسه با حضور معاون رئیس جمهور در استانداری کرمانشاه، بودجه‌ای برای تجهیز بیمارستان‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

اختصاص بودجه برای تجهیز بیمارستان‌های کرمانشاه در سفر معاون رئیس جمهور ‌

محمدرضا نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور معاون رئیس جمهور در استانداری کرمانشاه برگزار شد، بودجه‌ای برای تجهیز بیمارستان‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان طالقانی کرمانشاه از نظر بخش جراحی کمبودهایی دارد، با بیان این موضوع سعی شد کمک‌هایی در این خصوص اختصاص داده شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیمارستان شهرستان صحنه نیز نیازمند تجهیزاتی برای درمان مردم این شهرستان بوده که خوشبختانه تصمیماتی مبنی بر اختصاص بودجه به این بیمارستان نیز به تصویب رسید.

نیکبخت خاطرنشان کرد: دانشکده دندان‌پزشکی کرمانشاه که ساختمان آن نیمه‌تمام رها شده با توجه ویژه معاون رئیس جمهور مواجه و برای تکمیل آن تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه دانشکده دندان‌پزشکی کرمانشاه تاکنون توانسته مقام نخست را در بین دانشکده‌های کشور به خود اختصاص دهد، ادامه داد: کرمانشاه در زمینه علوم بالینی نیز حائز مقام چهارم در سطح کشور بوده و افتخارات فراوانی را در زمینه‌های مختلف پزشکی به‌دست آورده است.

وی ابراز داشت: بیمارستان مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه که در گذشته فعالیت آن زیر نظر مسکن و شهرسازی بود با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود و اکنون که زیر نظر راه و شهرسازی قرار گرفته، هیچ بودجه‌ای برای آن  اختصاص نیافته و این از مشکلات مهم در کرمانشاه به‌شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان شهرستان سرپل‌ذهاب نیازمند تجهیزاتی است که برای تجهیز این بیمارستان نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

این مسئول تصریح کرد: مشکلات بخش پزشکی و درمانی برای این معاون رئیس جمهور بازگو شد که با تصمیم آقای نوبخت برای ارزیابی مشکلات و بررسی آن‌ها نماینده‌ای به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/2700/‌ش‌30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول