اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیران ماهک:

سقف دوم بیمارستان کودکان سرطانی ماهک به اتمام رسید

دبیر مجمع خیران ماهک گفت: سقف دوم بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع به پایان رسیده است.

سقف دوم بیمارستان کودکان سرطانی ماهک به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا شهریاری امشب در آیین بزرگداشت مرحوم دکتر اسماعیل شهیدی در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: پاییز هر سال یادآور مردی است که اقدامات خیرخواهانه‌ای را برای جامعه به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه مرحوم دکتر شهیدی،در راستای اعتلای انسانیت سرمایه‌گذاری کرد،افزود: فرزندان دکتر شهیدی هم دنباله‌رو حقیقی آن مرحوم هستند.

شهریاری خاطرنشان کرد: در پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر شهیدی ضمن ارج نهادن به خدمات این انسان شایسته از دیگر خیران هم تشکر می‌کنم.

دبیر مجمع خیران ماهک ادامه داد: زمانی که فرزند خود را در آغوش گرفته‌ایم، کودکان بی‌گناه دیگری با مرگ هم‌آغوش هستند.

شهریاری افزود: صحبت از کودکانی است که به جای گذراندن لحظات شاد کودکی،لحظات پر دردی را روی تخت بیمارستان سپری می‌کنند و در سوی دیگر هم نگاه خسته پدران و مادران کودکان مبتلا به سرطان است.

وی با اشاره به اینکه توزیع آماری سرطان در حاشیه دریای مازندران نسبت به دیگر مناطق کشور بیشتر است، یادآور شد: به دلیل نداشتن محل درمانی مناسب برای کودکان سرطانی،بیماران سرطانی مازندران مجبور هستند برای درمان به تهران بروند که این مسئله هم مشکلات مربوط به خود را دارد.

شهریاری ابراز داشت: سقف دوم بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک به مساحت2 هزار و 500متر مربع به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: مجمع خیران ماهک از میان مبالغ جمع‌آوری شده برای احداث بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان بخشی را هم برای کمک به کودکان سرطانی اختصاص می‌دهد.

به گزارش فارس، کیوس گوران، شاعر مازندرانی در این مراسم شعرخوانی کرد.

فرزاد شریف‌زاده، پسربچه بهبود یافته از بیماری سرطان هم مورد تقدیر قرار گرفت.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در ضلع غربی بیمارستان بوعلی‌سینا ساری در دست احداث است.  

انتهای پیام/86007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول