اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

انتقاد شهردار الوند از انباشت نخاله‌های ساختمانی در محدوه مسکن مهر

شهردار الوند از انباشت نخاله‌های ساختمانی الوند در محدوه مسکن مهر این شهر انتقاد کرد.

انتقاد شهردار الوند از انباشت نخاله‌های ساختمانی در محدوه مسکن مهر

علی یحیی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رفع مشکل آسفالت معابر محدوده مسکن مهر شهر الوند در آینده نزدیک در راستای اجرای مطلوب پروژه‌ها انجام می‌شود.

یحیی‌پور با بیان اینکه وضعیت انباشت نخاله‌های ساختمانی در محدوده مسکن مهر الوند مناسب نیست، بیان کرد: برای رفع این مسئله نیز با اخذ مجوز از شورای شهر و خرید زمین اقدامات کافی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با خرید این قطعه زمین علاوه بر دفن نخاله‌های ساختمانی می‌توان خاک مورد نیاز فضاهای سبز شهر را نیز از همین اراضی تأمین کرد.

شهردار الوند، تأمین اعتبارات را مشکل عمده تأخیر در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و اذعان داشت: وابستگی شهرداری الوند به درآمدهای ناپایدار سبب ایجاد مشکلاتی برای تأمین اعتبارات پروژه‌ها شده است.

یحیی‌پور با اشاره به اینکه همیاری شهروندان بسترساز خودکفایی شهرداری از درآمدهای ناپایدار است، ابراز داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی رضایت شهروندان را به دنبال داشته و در این راستا تأثیرگذار است.

شهردار الوند با بیان اینکه اولویت شهرداری الوند در حال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری است، ابراز امیدواری کرد که بتوان رضایت حداکثری شهروندان را به وجود آورد.

یحیی‌پور با بیان اینکه گسترش حوزه‌‌‌های فرهنگی برای توسعه شهری ضروری است، گفت: تلاش برای ارتقای جایگاه اجتماعی و فرهنگی شهر الوند نیازمند تلاش همگانی و عزم جدی است که این مهم با دغدغه همگانی مسئولان تحقق پیدا می‌کند.

شهردار الوند در پایان با اشاره به جایگاه شهر الوند در بخش‌های عمرانی، تصریح کرد: لزوم تخصیص بیشتر اعتبارات برای رسانیدن این شهر به جایگاه مطلوب‌تر و مناسب‌تر باید در صدر اولویت‌ها قرار گرفته و دنبال شود.

انتهای پیام/77005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول