اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند:

ساختمان‌های جلوی پایگاه امداد جاده‌ای شهید لالی تخریب می‌شود

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: ساختمان‌های مخروبه جلوی پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهید لالی شهرستان دماوند تخریب می‌شود.

ساختمان‌های جلوی پایگاه امداد جاده‌ای شهید لالی تخریب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران،‌ حمید فرهادی ظهر امروز در حاشیه نشستی در این زمینه در گفت‌‏وگو با خبرنگاران بیان کرد: این تصمیمی است که از سوی مدیریت شهرستان دماوند و مدیریت شهری آبعلی در جلسه شورای شهر آبعلی در شهرداری این شهر گرفته شد.

وی افزود: این ساختما‌ن‌های مخروبه که هیچ‏گونه استفاده‌ای از آن نمی‌شود، به صورت نامناسبی جلوی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید لالی در جاده هراز و روبه‏‌روی پیست آبعلی رها شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: پس از مکاتبات و بازدیدی که هفته گذشته توسط فرماندار شهرستان دماوند و مسئولان شهری آبعلی صورت پذیرفت، مقرر شد این ساختمان‏‌ها که کاملا جلوی دید پایگاه امداد و نجات را گرفته است، تخریب شود.

فرهادی در خصوص وضعیت امدادرسانی به قدیمی‌ترین پیست اسکی ایران تصریح کرد: همان‌گونه که پیش ‌از این نیز در جلسات متعدد به ویژه در جلسه مدیریت بحران شهرستان دماوند توضیح داده شد، جمعیت هلال‌احمر هیچ گونه خدمات امدادی به پیست اسکی آبعلی نخواهد داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار داشت: برای انجام پوشش امدادی پیست اسکی آبعلی نیازمند تخصیص اعتبارات هستیم، زیرا باید تیم جداگانه‌ای را برای انجام خدمات امدادی در پیست اسکی مستقر کنیم.

وی در خصوص مصدومان روزهای تعطیل گذشته که توسط عوامل امداد و نجات مستقر در پایگاه آبعلی درمان شدند گفت: متاسفانه در دو هفته گذشته و قبل از افتتاح رسمی پیست آبعلی، 25 مصدوم به درمانگاه این پایگاه مراجعه کردند.

فرهادی افزود: در روز جمعه هفته گذشته نیز با وجود این‌که تیوپ‌سواری ممنوع اعلام شده بود،‌ اما باز هم در همان روز، 40 مصدوم به پایگاه امداد و نجات آبعلی مراجعه کردند و توسط عوامل این پایگاه درمان شدند.

وی از تمام مسئولان دخیل در خصوص پیست اسکی آبعلی، به‌ویژه فرماندار، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان، بخشدار رودهن و مسئولان شهری آبعلی درخواست کرد به طور جدی، پیگیر ممنوعیت تیوپ‌سواری در این پیست شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نشست قبلی تا امروز اقدامات خوبی در خصوص پیست اسکی آبعلی و پایگاه امداد و نجات آبعلی صورت پذیرفته که این نشان از توجه مسئولان به حل معضلات این پیست است.

بر اساس این گزارش،‌ در پایان این نشست که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر آبعلی در شهرداری آبعلی برگزار شد، رئیس و اعضای شورای شهر آبعلی قول هر گونه مساعدت برای حل معضلات پیست آبعلی و پایگاه امداد روبروی آن را دادند.

در این جلسه، همچنین قرار شد برای حل مشکلات پیست اسکی آبعلی به ویژه پوشش امدادی در این پیست، نشستی تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول