اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

فاز سوم پل آستان امامزاده بی‌بی حکیمه گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس بهره‌برداری اقتصادی موقوفات بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار فاز سوم پل آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز سوم پل آستان امامزاده بی‌بی حکیمه گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

روح‌الله عبدالهی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های واحد بهره‌برداری اقتصادی موقوفات بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: نظارت بر پروژه‌های عمرانی از جمله بقاع امامزادگان، مساجد و موقوفات است.

وی با تاکید بر اینکه منابع تامین ساخت بقاع امامزادگان از محل اعتبارات دولتی و درآمد امامزادگان و کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد، گفت: در اکثر بقاع امامزادگان استان عملیات اجرایی در حال انجام است.

وی اذعان کرد: با توجه به تعداد بقاع امامزادگان و کمبود اعتبارات آن گونه که باید و شاید نمی‌توان به نحو مطلوب و شایسته در حوزه عمرانی بقاع امامزادگان را ساماندهی کرد.

این مسئول تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی بقاع امامزادگان در سطح استان نیازمند اعتبارات زیادی است که انتظار می‌رود اعتبارات مورد نیاز از سوی مسئولان ارشد کشوری و استانی تامین شود و در بخشی دیگر نیز از کمک‌های مردمی برای ساخت و ساز بقاع امامزادگان تلاش کرد.

رئیس بهره‌برداری اقتصادی موقوفات بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای عملیات عمرانی آستان امامزاده بی‌بی حکیمه‌ (س) گچساران اشاره و اذعان کرد: این امامزاده به لحاظ شرایط جغرافیایی خاص سالانه میعاد زائران زیادی از جای جای ایران اسلامی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر فاز سوم پل آستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران در حال اجرا است، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان با توجه به اینکه آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س) با وجود موقعیت جغرافیایی میزبان حجم زیاد زائران زیاد بوده که عملیات اجرایی فاز سوم پل آستان این امامزاده در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی پل در حال اجرا است، گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بهره‌برداری اقتصادی موقوفات بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برنامه عمرانی این نهاد را کلنگ‌زنی آستان امامزاده آمنه خاتون عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیرکل و مسئولان گچساران احداث امامزاده آمنه خاتون (س) کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/82011/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول