اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت

حرکت کاروان پیاده بانوان درگزی به سمت حرم امامزاده محمد دیباج

کاروان پیاده زیارتی خواهران درگز به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) حرکت به سمت امامزاده محمد دیباج در روستای شیلگان را آغاز کردند.

حرکت کاروان پیاده بانوان درگزی به سمت حرم امامزاده محمد دیباج

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، کاروان پیاده زیارتی خواهران درگز، به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ظهر امروز حرکت خود را از شهر درگز به سمت امامزاده محمد دیباج در روستای شیلگان از توابع بخش لطف آباد با بدرقه فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستان درگز آغاز کرد.

این کاروان که در حدود 200 نفر آن را همراهی می‌کنند امشب به حرم مطهر امامزاده محمد دیباج فرزند بزرگوار امام جعفر صادق(ع) که در فاصله 30 کیلومتری از شهرستان درگز است، می‌رسند.

فرماندار درگز از مسئولین راهنمایی و رانندگی، فرماندهی انتظامی، هلال احمر شهرستان و کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست که با تمام توان، تمهیدات لازم برای سفر معنوی بی خطر و ایمن این زائران را فراهم آورند.

انتهای پیام/2202/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول