اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد

الزام پتروشیمی شیراز به احداث پارک 30 هکتاری در مرودشت

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به دستور وزیر نفت پتروشیمی شیراز ملزم به احداث پارک 30 هکتاری در مرودشت شده است.

الزام پتروشیمی شیراز به احداث پارک 30 هکتاری در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمد مهدی برومندی امشب در آیین تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید این شهر اظهار داشت: به دلیل آلاینده‌های زیست‌محیطی و آسیب‌هایی که پتروشیمی شیراز به مردم مرودشت وارد می‌کند و با موافقت وزیر نفت این پتروشیمی ملزم به احداث پارک 30 هکتاری و یک فرهنگ‌سرا برای مردم این شهر شده است.

وی افزود: دستور احداث این پارک و فرهنگ‌سرا در ملاقات با وزیر نفت اخذ شده است و به عنوان هدیه به مردم تلاشگر مرودشت در ابتدای فعالیت شهردار جدید به وی اعطا می‌شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم این شهرستان، از سیاست‌های شهرداری و مجموعه شورای شهر که در راستای پیشرفت مرودشت باشد حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی شهر مرودشت معضل آسفالت معابر و کمبود فضای سبز مناسب است و مردم از وضعیت فعلی کوچه‌ها به شدت نگران و اظهار نارضایتی می‌کنند.

برومندی بیان کرد: کانال‌های اطراف به دلیل پوشیده نبودن، فضای نامناسبی را ایجاد کرده است که زیبنده مردم تلاشگر این شهر نیست و باید با هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مناسب و تامین اعتبار این خواسته به حق مردم را اجابت کنیم.

نگاه دولت به مرودشت باید تغییر کند

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: این شهرستان در برخی از زمینه‌ها مانند جایگاه توریستی، پرداخت مالیات، تولیدات کشاورزی و غذایی از بعضی از استان‌های کشور نیز پیشی گرفته است و به همین دلیل باید نگاه دولت به مرودشت تغییر کند.

برومندی افزود: به همین علت در زمان دولت پیشین و با روی کار آمدن دولت جدید تلاش کردیم که با جلسات مکرر بودجه‌هایی را جذب و به شهرداری تزریق کنیم که اعضای شورای شهر و شهرداری در صورت تمایل می‌توانند آمار آن را ارائه دهند.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول