اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل سال آینده

بوستان درخشان در منطقه 11 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: بوستان درخشان در منطقه 11 شهرداری اصفهان در اوایل سال 1393 به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان درخشان در منطقه 11 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

محمدرضا برکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای سرانه فضای سبز، اقدام به احداث بوستان درخشان در منطقه 11شهرداری اصفهان نمودیم که این بوستان در ابتدای سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این بوستان 30 هزار مترمربع وسعت دارد و برای احداث این بوستان 32 میلیارد ریال و برای آزادسازی آن 70 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 11 شهرداری اصفهان از ساماندهی خیابان جوادالائمه(ع) خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت نامناسب خیابان جوادالائمه(ع) ساماندهی این خیابان در دستور کار شهرداری منطقه 11 قرار گرفته است.

این مسئول در اصفهان تصریح کرد: تاکنون 250 میلیون تومان برای ساماندهی خیابان جوادالائمه(ع) اختصاص‌یافته و از هفته آینده ساماندهی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان جوادالائمه(ع) آغاز می‌شود.

برکت گفت: تا پایان سال‌جاری ساماندهی خیابان جوادالائمه (ع) تکمیل می‌شود و به منظور کاهش تصادفات و ایمن‌سازی عبور و مرور میدان اخلاص نیز در ورودی خیابان جوادالائمه(ع) و در محدوده خیابان امام رضا(ع) احداث شده است.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول