اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

جبهه مقابل ایران در مذاکرات ژنو باطل است

استاد حوزه و دانشگاه به عهدشکنی آمریکا اشاره کرد و گفت: جبهه مقابل ایران در مذاکرات ژنو باطل است.

جبهه مقابل ایران در مذاکرات ژنو باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امشب در مراسم اربعین حسینی (ع) در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه دو جریان حق و باطل از ابتدای تاریخ وجود داشته است، اظهار کرد: جبهه پیامبر (ص) با جبهه کربلا تفاوتی ندارد.

وی حد وسط بین حق و باطل را بی‌معنا عنوان کرد و افزود: اعتدال در معامله با کسانی که به انقلاب ضربه وارد کردند، معنا ندارد.

ذوالنور با بیان اینکه اگر اعتدال مطرح می‌شود اعتدال در حق و باطل نیست، تصریح کرد: در جبهه انقلاب و ضد انقلاب، اسلام و کفر، هنجار و ناهنجاری و همچنین ارزش و ضد ارزش حد وسط معنا ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه جبهه مقابل ایران در مذاکرات ژنو را باطل خواند و بیان کرد: عهدشکنی آمریکا برای همه مشخص شده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، اظهار کرد: می‌خواهند با بی‌شرمی کامل با عنوان حقوق بشر تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کنند.

ذوالنور به صدور بیانیه نقض حقوق بشر از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز دنیا را می‌خواهند به طرف سکولاریسم بکشانند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه مشکل آمریکا تنها غنی‌سازی هسته‌ای ایران نیست، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گرفتن دین مردم است.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را پرچم برافراشته حاکمیت دین در جهان عنوان کرد و یادآور شد: خوشبینی به دشمن سرگردانی را به همراه دارد.

*تقدیم جایزه ساخارف به سران فتنه

ذوالنور به سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران اشاره کرد و افزود: هیئت مذکور جایزه 400 میلیون دلاری ساخارف را در سفر به ایران به دو نفر از سران فتنه تقدیم کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اهل نرمش قهرمانانه است، تصریح کرد: کوتاه آمدن از مواضع باید در راستای رسیدن به اهداف اصلی باشد.

وی بر منافع و عزت ملی کشور تاکید کرد و گفت: سربلندی مردم و رسیدن به اهداف باید در نرمش قهرمانانه مدنظر باشد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امام حسین (ع) خون قلب خود را نثار کرد تا بندگان خداوند از جهالت و سرگردانی نجات پیدا کنند.

ذوالنور به جهالت مدرن در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: برده‌داری، بهره‌کشی و استعمار مدرن در دنیا وجود دارد.

وی با بیان اینکه حادثه کربلا تنها مربوط به گذشته نیست، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای اینکه انسان‌ها را در تمام عصرها از جهالت نجات ببخشد جان خود را فدا کرد.

استاد حوزه و دانشگاه، فرهنگ کربلا را مسیر رسیدن به کمال مطلوب در دریای متلاطم زندگی در ادوار مختلف تاریخ خواند و بیان کرد: حفظ و احیای ارزش‌ها کمتر از قیام امام حسین (ع) در واقعه کربلا نیست.

وی، امام حسین (ع) را قطب‌نمای مسیر کمال انسانیت دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر عبرت گرفتن از واقعه کربلا و حفظ ارزش‌ها تاکید دارند.

ذوالنور با اشاره به اینکه دو جریان حق و باطل از ابتدای تاریخ وجود داشته است، یادآور شد: حد وسط بین حق و باطل معنا ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه متذکر شد: اعتدال در معامله با کسانی که به انقلاب ضربه وارد کردند معنا ندارد.

ذوالنور با بیان اینکه اگر اعتدال مطرح می‌شود اعتدال در حق و باطل نیست، تصریح کرد: در جبهه انقلاب و ضد انقلاب، اسلام و کفر، هنجار و ناهنجاری و همچنین ارزش و ضد ارزش حد وسط معنا ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه، جبهه مقابل ایران در مذاکرات ژنو را باطل خواند و بیان داشت: عهدشکنی آمریکا برای همه مشخص شده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، اظهار داشت: می‌خواهند با بی‌شرمی کامل با عنوان حقوق بشر تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کنند.

ذوالنور به صدور بیانیه نقض حقوق بشر از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز دنیا را می‌خواهند به طرف سکولاریسم بکشانند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید براینکه مشکل رابطه با آمریکا تنها غنی‌سازی هسته‌ای ایران نیست، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گرفتن دین مردم است.

وی، نظام جمهوری اسلامی ایران را پرچم برافراشته حاکمیت دین عنوان کرد و یادآور شد: خوشبینی به دشمن سرگردانی را به همراه دارد.

ذوالنور به سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران اشاره کرد و افزود: هیئت مذکور جایزه 400 میلیون دلاری ساخارف را در سفر به ایران به دو نفر از سران فتنه تقدیم کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اهل نرمش قهرمانانه است، تصریح کرد: پایین آمدن باید در راستای اهداف اصلی باشد.

وی بر منافع و عزت ملی کشور تاکید کرد و گفت: سربلندی مردم و رسیدن به اهداف باید در نرمش قهرمانانه مد نظر باشد.

ذوالنور، دیپلماسی را نوعی جنگ خواند و بیان کرد: دیپلماسی جنگ پای میز غذا، لبخند و شب بخیر است.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید براینکه نمی‌توانیم در دیپلماسی به طرف مقابل خوشبین باشیم، اظهار کرد: اعتمادسازی باید گام به گام ایجاد شود.

وی خواستار توجه دیپلمات‌های ایرانی به منافع ملی کشور شد و بیان کرد: امتیازهای داده شده و گرفته شده باید با همدیگر تناسب داشته باشد.

ذوالنور، مذاکرات هسته‌ای را نفس‌گیر توصیف کرد و افزود: حذف تحریم‌های ظالمانه با حفظ غنی‌سازی هسته‌ای در مذاکرات باید مد نظر باشد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نتیجه مذاکرات هر چه باشد به نفع ایران است.

وی، بصیرت را از اهداف جانفشانی امام حسین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی باید به‌روز باشد و مناسب با موضوع‌ها در مسیر حرکت کنیم.

ذوالنور با اشاره به اینکه دنیا امروز متاثر از قیام امام حسین (ع) است، یادآور شد: پرچم کشورهای متعدد در اربعین حسینی (ع) در کربلا به اهتزاز در می‌آید و این امر نشان‌دهنده جوشش خون امام حسین (ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان دنیای امروز را دو قطبی خواند و اظهار کرد: اسلام ناب در یک طرف قرار گرفته و در طرف دیگر جبهه سکولاریسم و فرهنگ بی‌دینی است.

انتهای پیام/84001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول