اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

موریانه‌ای به‌نام رژیم صهیونیستی در حال بلعیدن توافق ژنو است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: موریانه‌ای به‌نام رژیم صهیونیستی در حال بلعیدن توافق ژنو است.

موریانه‌ای به‌نام رژیم صهیونیستی در حال بلعیدن توافق ژنو است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای حزب موتلفه اسلامی در بوشهر اظهار داشت: صهیونیست‌های مشمئزکننده با تسلط بر کنگره آمریکا و جنگ زرگری با اوباما می‌خواهند مشروعیتی به تحریم‌های جدید بدهند ولی همگی آنها بدانند در صورتی‌ که ناقض توافقنامه ژنو باشند طبل رسوایی خود را در عالم زده‌اند و این بار تمامی ملل جهان متوجه زورگویی‌های غربی‌ها می‎شوند و آنگاه ملت ایران به راه خود ادامه می‌دهند و این در حالی است که توافقنامه ژنو بی‌ارزش شده است.

فاتحی بیان کرد: از ویژگی‌های بدعهدی غربی‌ها این بود که برای عده اندکی که در داخل کشور به این قضایا خوشبین بودند و از مصالحه بین آمریکا و ایران ذوق زده شده بودند؛ به وضوح روشن شد که طرف مقابل غیر قابل اعتماد، سلطه‌گر و به قول رهبری معظم انقلاب خود برتربین هستند.

وی گفت: تأثیرگزاری اقتصاد نفتی بر زندگی روزمره و دیگر امورات کشور به نحوی بوده است که دولت‌های غربی نیز با شناسایی این عامل به عنوان نقطه ضعفی اساسی در ساختار نظام اقتصادی کشور و با اعمال تحریم‌های مختلف و مرتبط با صنعت نفت سعی دارند عرصه را بر ملت ایران تنگ کنند و به اهداف شومشان که همان تحمیل حرف زور، تامین خواسته‌های متحد صهیونیستی و تقویت حکومت امپریالیستی است، نزدیک‌تر شوند.

وی ادامه داد: اما تنها راه مقابله با نظام استکباری غرب و متحد غاصب صهیونیست‌ها همانا اتکال به خداوند متعال، پیروی از ولایت و ایمان به راهی است که انتخاب کرده‌ایم و چه خون‌ها و هزینه‌هایی که در این راه نداده‌ایم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: حداقل انتظار از دولت تدبیر و امید این است که با مدیریتی شایسته و اتخاذ راهکارهایی جدید مانع از رسیدن دشمنان کشور به اهداف شومشان بشوند.

فاتحی با اشاره به لایحه بودجه سال 93 گفت: در بودجه جدید خیلی خبری از تغییرات جدید و کنار گذاشتن روش‌های قبلی نظیر وابستگی تاثیر پذیر بودجه از درآمدهای نفتی که صد البته نقطه ضعفی در نظام اقتصادی ماست، دیده نمی‌شود.

وی گفت: تدبیر در تعیین منابع بودجه و دیگر ایراداتی که کارشناسان نسبت به آن داشته‌اند لازم و ضروری است و مجلس و دولت نیز باید با نگاهی جدید و همچنین لحاظ کردن اصل 45 قانون اساسی مسیر را برای کاهش وابستگی بودجه به درآمد‌های نفتی هموار کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: اخیراً مقامات آمریکایی با اعمال تحریم‌های جدید و افزودن نام 17 شرکت به فهرست تحریم‌ها با این عنوان که اینها تحریم‌های جدیدی نیست و ادامه همان روند تحریم‌های قبلی است بار دیگر نام خود را به عنوان بدعهدترین و پیمان‌شکن‌ترین‌های تاریخ به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: این حرکت آنها نشان داد که هیچ حسن نیتی از طرف آمریکایی‌ها برای پایبندی به این توافقنامه نیست، همچنان‌ که با نگاهی گذرا به تاریخ این کشور متوجه عهدشکنی‌ها، خیانت‌ها و دیگر جنایت‌های فراوان آنها خواهیم شد.

فاتحی گفت: هیئت ایرانی وارد مذاکرات شد و به صراحت اعلام کرد که با حسن نیت وارد مذاکرات شده و به تمام اصول توافقنامه پایبند خواهد بود و از دیگر طرفین به ویژه آمریکایی‌ها نیز همین‌گونه انتظار می‌رفت، که نهایتاً با بدعهدی آنها روبه‌رو شدیم.

انتهای پیام/66006/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول