اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

پایگاه‌های مقاومت بسیج در واحدهای صنعتی فارس راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح واحدهای صنعتی که بیش از 50 نفر اشتغالزایی دارند راه‌اندازی می‌شود.

پایگاه‌های مقاومت بسیج در واحدهای صنعتی فارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور در مراسم معرفی فرمانده بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز با اشاره به فعالیت‌های موثر نهاد مردمی بسیج در قالب بسیج کارگری در شهرک‌های صنعتی فارس اظهار داشت: وجود تفکر بسیجی سبب ارتقای بهره‌وری،‌ تولید و تحرک و پویایی بیشتر واحدهای صنعتی شده است.

وی با اشاره به اهمیت بالای فرهنگ و تفکر بسیجی در زمینه ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید و کارآفرینی در واحدهای صنعتی گفت:‌ بی‌شک هرجا تفکر بسیجی نهادینه شده شاهد کسب موفقیت‌ها و ارتقای فعالیت‌ها بوده‌ایم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در زمینه راه‌اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح کارخانجات و واحدهای صنعتی فارس برنامه‌ریزی گسترده‌ای بین حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله و شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح واحدهای صنعتی که بیش از 50 نفر اشتغالزایی دارند راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: صاحبان صنایع و مدیران کارخانجات از راه‌اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح واحدهای صنعتی استقبال بسیاری کرده‌اند و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده این مهم به نحو مناسبی محقق شود.

صداقت‌پور همچنین حضور بسیج در شهرک‌های صنعتی را در ارتقای وضعیت فرهنگی و نیز افزایش امنیت بسیار موثر و کارآمد دانست.

در این مراسم از تلاش‌های پاسدار محمد خانی قدردانی و پاسدار محمد زمانی به عنوان مسئول جدید حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز معرفی شد.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول