اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار کردستان:

توسعه شهرک‌های صنعتی در کردستان نیاز به تدوین یک برنامه جامع دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خواستار اختصاص اعتبارات ویژه به بخش شرکت شهرک‌های صنعتی استان شد و گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی در کردستان نیاز به تدوین یک برنامه جامع دارد.

توسعه شهرک‌های صنعتی در کردستان نیاز به تدوین یک برنامه جامع دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در سنندج، اظهار کرد: باید جانمایی و مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی و استقرار واحدها براساس مطالعات طرح جامع در استان انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: باید با تدوین افق توسعه شهرک‌ها مطابق سند توسعه و آمایش استان و دارا بودن تمام شرایط مورد نیاز، نسبت به مکان‌یابی برای شهرک‌های صنعتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

قادری تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای تسهیل اجرای پروژه‌ها و واحدهای نیمه‌تمام استان فراهم شود و رفع مشکلات و موانع سد راه توسعه شهرک‌های صنعتی استان که از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های بخش تولید و صنعت استان است، به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار اختصاص اعتبارات ویژه به شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان با توجه به مشکلات و چالش‌های سد راه آن شد و افزود: مسئولان باید در این حوزه به استان نگاهی ویژه‌تری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: ظرفیت کار در استان وجود دارد و مسئولان و متولیان شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران فعال و کارآفرین را در اختیار آنها قرار دهند.

به گفته قادری، در بحث توسعه شهرک‌های صنعتی باید استانداردهای لازم در زمینه دوری از مناطق مسکونی و حفظ حریم و حاشیه قانونی در نظر گرفته شود.

وی در پایان با بیان اینکه میانگین سرانه ‌واگذاری زمین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان کمتر از سرانه کشوری است، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های درست و واگذاری و تملک زمین‌های بیشتر به میانگین کشور نزدیک شویم.

انتهای پیام/79002/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول