اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

فعالیت 58 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چمستان

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تعداد 58 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چمستان با حجم سرمایه‌گذاری 470 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فعالیت 58 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، عمرانی‌راد معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان از شهرک صنعتی چمستان نور بازدید شد.

استاندار مازندران با هدف آشنایی با ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی و روند ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب، از شهرک صنعتی چمستان نور بازدید کرد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران که در این بازدید استاندار را همراهی می‌کرد، در گزارشی اظهار داشت: شهرک صنعتی چمستان نور 26 هکتار وسعت دارد که 80 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد کرده و تعداد 58 واحد تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 470 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

عمرانی‌راد گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان نور در حال احداث است که قسمت ابنیه آن 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل آن ظرفیت پالایش تصفیه‌خانه این شهرک صنعتی به 500 مترمکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

وی بیان داشت: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب هزینه شده و برای تکمیل این تصفیه‌خانه نیز مبلغ 5 میلیـارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول