اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه شورای شهر همدان خبر داد

شروع جلسات بررسی تعرفه‌های پیشنهادی عوارض سال 93 شهرداری همدان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر همدان از آغاز بررسی تعرفه‌های پیشنهادی عوارض سال 93 شهرداری در کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد.

شروع جلسات بررسی تعرفه‌های پیشنهادی عوارض سال 93 شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: بررسی تعرفه‌های پیشنهادی عوارض سال 93 شهرداری در کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر همدان از 30 اذر ماه آغاز شد.

وی ضمن تشکر از شهردار همدان برای آماده‌سازی به موقع دفترچه عوارض و بهای خدمات، افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون مربوطه با موضوع بررسی تعرفه‌های عوارض سال 93 به صورت روزانه با حضور اعضای شورا، معاونین و مدیران مناطق چهارگانه شهرداری برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر همدان پایه درآمد شهرداری همدان را عوارض، بهای خدمات و روابط مالی دولت با شهرداری اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری باید در راستای درآمدهای کوششی تلاش کند که در این راستا باید به دنبال ایجاد درآمدهایی که تاکنون مغفول مانده از جمله تثبیت تجاری‌ها، وصولی مطالبات از ادارات، نهادها و اشخاص باشد.

وی مهم‌ترین وظیفه شورای اسلامی شهر را رسیدگی کارشناسانه، بررسی و تصویب عوارض شهرداری دانست و اظهار داشت: موضوع عوارض و بهای خدمات از مهم‌ترین وظایفی است که پرداختن صحیح و کارشناسانه به این امر تضمین‌کننده برنامه‌های مالی سال آتی شهرداری و مبنای کلید سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت شهری خواهد بود.

قراباغی اضافه کرد: لحاظ کردن ابزارهای تشویقی و انگیزشی در تعرفه‌های سال 93 و شفاف‌سازی در نحوه محاسبات تعرفه ها، از اولویت‌های این کمیسیون در بررسی تعرفه‌ها است که این امر خود زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای پایدار و کاهش تخلفات خواهد شد.

وی در پایان عنوان اظهار داشت: همشهریان عزیز می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص به نشانی h.gharabaghi@yahoo.com  ارسال کنند.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول