اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای شهر بوشهر مطرح شد

بیلبوردهای تبلیغاتی از مهمترین موضوعات شورای شهر بوشهر

بحث و جدل بر سر بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر با حضور مدیر چند کانون تبلیغاتی و همچنین درخواست یک شهروند از شورا برای توجه به بافت قدیم از موضوعات مهم شورای شهر بوشهر بود.

بیلبوردهای تبلیغاتی از مهمترین موضوعات شورای شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیش از ظهر امروز جلسه شورای شهر بوشهر با حضور نماینده شهردار، کارکنان شهرداری و مردم برگزار شد. طبق روال هر هفته، برنامه شورا رسیدگی به مشکلات مردم بود.

دعوای بین کانون‌های تبلیغاتی در شورای شهر بوشهر بر سر بیلبورد!

مدیر یکی از کانون‎های تبلیغاتی بوشهر در این نشست گفت: در حالی که کانون‌های تبلیغاتی به ازای بیلبوردهایشان، ماهانه هزینه‌های گزافی می‌پردازند، اما مدتی است بیلبوردهای اختصاصی این سازمان که قرار بوده برای نمایش پیام‌های فرهنگی باشد، به یک کانون تبلیغاتی اجاره داده شده که مشکلاتی برای سایر کانون‌ها ایجاد کرده است.

علی فقیه ادامه داد: شرکت ثانیه با نرخ ارزان‌تر از توافقات ما بیلبورد را اجاره داده که موجب کم شدن فعالیت‌های ما شده است.

سعید صالحی مدیر کانون تبلیغاتی ثانیه درباره پایین بودن قیمت‌های نصب آگهی در بیلبوردهای گرفته شده‌ است، گفت: این فضاهای تبلیغاتی در جاهای کم تردد و اصطلاحاً کور شهر قرار گرفته و مانند دیگر دوستان بیلبورد‌های بهتر را در اختیار نداریم به همین دلیل در قراردادهای تجاری چنین موضوعی را ذکر کرده و این موضوع قیمت‌های ما را پایین می‌آورد.

وی ادامه داد: در قرارداد ذکر شده هرگاه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بخواهد، می‌تواند بیلبورد خودش را در این مکان‌ها نصب کند ولی بیلبوردهای شما در این مورد استثناست.

عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای شهر بوشهر از چارکی قائم مقام شهردار که در جلسه حضور داشت، خواست تا با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و دو طرف ماجرا، روند این موضوع را بررسی و تا هفته آینده به شورا گزارش دهند.

وی خطاب به تبلیغات ثانیه گفت: شما هیچ تخلفی در این مورد انجام نداده و اگر تخلفی بوده از طرف شهرداری صورت گرفته و شما در این مورد بی‌تقصیرید.

توجه به بافت قدیم درخواست یکی از شهروندان بوشهری!

یکی از شهروندان علاقمند به بافت تاریخی بوشهر خواستار توجه به بافت قدیم شد تا با توجه به نزدیک بودن سفرهای نوروزی، مردم از این محیط لذت ببرند.

عماد شیرویس با اشاره به وجود اداراتی نظیر بنیاد ایران‌شناسی، شورای شهر و میراث فرهنگی در بوشهر گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا مسافران نوروزی که علاقمند هستند از روی بالکن این بناها عکس یادگاری بگیرند و از فضای موجود برای آشنایی مسافران با بافت قدیم استفاده بیشتری شود، نه اینکه در ایام عید تعطیل شود.

این کارشناس گردشگری از افزایش سگ‌های ولگرد در بافت قدیم بوشهر خبر داد و گفت: گاهی این حیوانات به صورت گله‌ای در کنار دبستانی که در محدوده بافت است دیده می‌شوند که موجب ترس دانش‌آموزان می‌شود شهرداری برای این مشکل برنامه‌ای ارائه کند.

وی گفت: ما کمبود هتل را در شهر احساس می‌کنیم و  پروژه ساخت هتلی در کنار میدان رئیسعلی دلواری و زمین متعلق به شهرداری هم که ابتدا قرار بود توسط شرکت ترکیه‌ای انجام شود، بی‌نتیجه مانده که انتظار می‌رود با فعال شدن سرمایه‌گذار جدید، از این ظرفیت استفاده شود.

پس از اظهارات این شهروند، جانشین شهردار در جلسه از پیگیری این طرح‌ها خبر داد و گفت: به زودی طرحش برای تصویب شدن به شورا ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول