اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 هفته بدون برد برای تبریزی‌ها

فوتبال تبریز یخ بست

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور همانند هفته گذشته برای فوتبال تبریز بردی را به همراه نداشت.

فوتبال تبریز یخ بست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم سپاهان اصفهان بوده و گسترش فولاد نیز در شیراز به مصاف فجر سپاسی این شهر رفت.

تراکتورسازی که هفته گذشته در دقیقه 90 برد  مقابل ذوب آهن و همچنین صدرنشینی را از دست داده بود برای پیروزی مقابل سپاهان به مصاف حریف خود رفت. شاگردان جلالی که برد بازی رفت برابر سپاهان را پشتوانه خود داشتند، نتوانستند برابر تیم اصفهانی  به برتری دست یابند.

سرمای شدید یک هفته گذشته تبریز و فراهم نشدن امکان تمرین در زمین چمن برای تراکتورسازی آثار خود را نشان داده و در نهایت  به شکست تیم تراکتورسازی منجر شد. همین موضوع  را کرانچار نیز بعد از بازی در کنفرانس خبری ذکر کرد که ما بسیار خوش شانس بودیم که شرایط تمرینی داشته و تراکتورسازی از این موقعیت محروم بوده است.

در بازی تراکتورسازی با سپاهان بیشتر تیم مهمان بیشتر صاحب توپ بود اما تراکتورسازی  با بازی خوب خود در نیمه دوم خود مستحق حداقل امتیاز بوده  و برای دومین هفته متوالی در دقیقه 90 گل دریافت کرد تا اولین شکست خود را در فصل جاری  در تبریز متحمل شود.

با این نتیجه تراکتورسازی با 33 امتیاز تا رده پنجم سقوط می‌کند و سپاهان اصفهان تیز با 30 امتیاز بعد از تراکتورسازی در رده ششم قرار می گیرد.

تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم در کرمان مهمان تیم مس این شهر است.

گسترش فولاد روی نوار مساوی

تیم گسترش فولاد تبریز  در شیراز به یک امتیاز  خارج از خانه دست یافت. شاگردان رسول خطیبی در این بازی تیم برتر میدان بوده و حتی می توانستند با برتری و کسب سه امتیاز شیراز را ترک کنند اما بدشانسی و همچنین  ندیدن پنالتی محرز این تیم سبب شد که گسترش فولاد نتواند در این بازی به برتری دست یابد.

این چهارمین تساوی تیم گسترش فولاد در 5 بازی اخیر می باشد و جالب اینکه در هر 4 تساوی تیم گسترش فولاد مهمان بوده و تیم های فولاد خوزستان، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز را در خانه خودشان متوقف ساخته است.

گسترش فولاد 20 امتیازی شده و در مکان یازدهم جدول جای می‌گیرد و تیم فجر سپاسی نیز با 15 امتیاز تیم پانزدهم جدول  است.

گسترش فولاد در هفته بیستم در تبریز میزبان تیم صبای قم است.

انتهای پیام/60001/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول