اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال خواستار شد

همدلی اهالی فوتبال برای کمک به تیم ملی

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: برای حضور پرقدرت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی 2014 همه‌ی اهالی فوتبال باید همدل و متحد باشند.

همدلی اهالی فوتبال برای کمک به تیم ملی

علی اصغر مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دنیای امروز فوتبال دیگر یک ورزش ساده نیست و در همه‌ی ابعاد زندگی انسان‌ها اثرگذار شده است.

وی تصریح کرد: اثری که کسب پیروزی یک تیم ملی فوتبال در ایجاد شادابی و نشاط مردم یک کشور می‌گذارد، به طور قطع با صرف هزینه‌های میلیاردی محقق نمی‌شود و ما تجربه‌های بسیاری در این زمینه به ویژه زمان راهیابی به جام جهانی 1998 فرانسه و پیروزی مقابل استرالیا داریم.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: چندین میلیارد نفر این مسابقات را مشاهده و نتایج آن را پیگیری می‌کنند و فرصت بسیار مناسبی است تا ما بتوانیم توانایی‌های ورزشی و حتی فرهنگ و تمدن خود را به جهانیان معرفی کنیم. 

* کسی انتظار معجزه از تیم ملی ندارد، اما ...

مدیر روستا گفت: هیچ کس انتظار معجزه و کسب قهرمانی توسط تیم ملی در این رقابت‌ها را ندارد، اما مردم انتظار دارند که بازیکنان و کادر فنی نمایندگان شایسته ایران در جام جهانی باشند و این انتظاری به حق است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اختلاف نظر میان کادر فنی، مسئولان فدراسیون و باشگاه‌های فوتبال درباره‌ی نحوه دعوت بازیکنان به اردوهای تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: در این زمینه ما باید منافع ملی را مد نظر قرار داده و از مسائل جزئی بپرهیزیم.

مدیرروستا با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهم تقویت تیم ملی و آماده‌سازی این تیم است، گفت: اینکه بگوییم ما بازیکن به تیم ملی می‌دهیم و یا نمی‌دهیم به سود فوتبال ما نیست، اما باید توجه داشته باشیم که یکی از عوامل تقویت تیم ملی، قدرتمندبودن باشگاه‌ها است و با تضعیف باشگاه‌ها نمی‌توان انتظار یک تیم ملی قدرتمند را داشت.

وی تصریح کرد: به نظر من با همدلی و تعامل و وحدت مسائل و اختلاف نظر‌ها در این زمینه برطرف می‌شود و همه‌ی اهالی فوتبال باید برای رسیدن به این تعامل تلاش کنند.

مدیرروستا در پایان گفت: به طور قطع مربیان باشگاه‌ها و بازیکنان ما نیز علاقه‌مند به موفقیت تیم ملی هستند و اگر برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم، آنها همکاری لازم را با کادر فنی و فدراسیون فوتبال خواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول